|

«انفرادی» دومین فیلم پرفروش تاریخ سینما شد

فیلم سینمایی «انفرادی» دومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران با فروش ۴۴ میلیارد تومان، بعد از فیلم سینمایی دینامیت شد.

«انفرادی» دومین فیلم پرفروش تاریخ سینما شد

فیلم سینمایی انفرادی در ژانر کمدی به نویسندگی حمزه صالحی، کارگردانی سیدمسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی سیدابراهیم عامریان محصول سال ۱۳۹۸ است که اکران آن از اردیبهشت امسال توسط خانه فیلم در سینماهای کشور آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

این فیلم با بازی رضا عطاران، مهدی هاشمی، احمد مهرانفر و... داستان مردی پرنفوذ و بدهکار را روایت می‌کند که قصد دارد سرقت جدیدی را آغاز کند و در این راه از دو دوست دوران جوانی‌اش کمک می‌گیرد. در ابتدا این سه دوست از دزدی ماشین آغاز کرده اما چون پول کافی به دست نمی‌آورند، اقدام به سرقت بزرگی می‌کنند و همین امر آنان را وارد ماجراهای جالبی می‌کند.

 

 

 

انفرادی یک کمدی اجتماعی است که مسائلی همچون روحانیت، موسسات اعتباری و مالی، وضعیت قوانین قضایی کشور و سیستم فاسد در نیروهای پلیس را دستمایه روایت داستان خود کرده است.

این فیلم دومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران با فروش ۴۴ میلیارد تومان، بعد از فیلم سینمایی دینامیت شد. بدین ترتیب رتبه اول و دوم از لحاظ فروش را دو فیلم از همکاری مشترک اطیابی- عامریان از آن خود کردند.

گروه سازنده انفرادی امیدوار است با توجه به رضایت‌مندی مخاطبان از این فیلم سینمایی، بتواند روی آمار فروش بر اساس مخاطب نیز تاثیر مثبتی بگذارد. پوستر این فیلم سینمایی را امین شفیعی طراحی کرده است.

 

رضا عطاران با انفرادی رکوردشکنی کرد

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها