|

بهترین دکتر جراح عمل لیپوماتیک در تهران

می دانیم که برای عمل لیپوماتیک موفق به یک جراح خوب نیازمند هستیم. بنابراین پزشکی که دارای تجربه کاری خوب و مهارت بالایی باشد، می تواند در این عمل سربلند باشد

. عمل لیپوماتیک با توجه به حساسیت های بالایی که دارد، نیاز است که پزشک مورد نظر دارای دانش و تخصص کافی باشد. در واقع این دانش می تواند پیش زمینه ی خوبی برای مهارت های وی باشد. بهترین دکتر جراح عمل لیپوماتیک در تهران با توجه به چنین ویژگی هایی می تواند در این عمل بسیار پیشرو باشد.

شاید در تهران بسیاری از افراد مشغول انجام چنین کاری باشند. اما تخصص و مهارت حرف اول را می زند. مورد دیگر تجربه است. شما می توانید کار پزشک را در انجام کار ها که در طول دوره ی حرفه ای وی وجود دارد مشاهده کنید. در واقع می توانید ببینید به مرور تخصص پزشک بیشتر شده است. جویای علم بودن پزشک در عمل لیپوماتیک و به همراه تخصص و تجربه کاری از وی یک فرد کارآمد می سازد. در صورتی که می خواهید یک پزشک مناسب را در این زمینه های بیابید، می توانید از این نکات استفاده کنید.

1

 

همه چیز درباره عمل لیپوماتیک

در کنار زیبایی چهره، تناسب اندام حرف اول را می زند. این کار ها که توسط بسیاری از افراد در سنین مختلف صورت می گیرد می تواند نشان دهد که بسیاری از مردم جامعه به زیبایی اندام خود اعم از مرد و زن اهمیت می دهند. موارد متعددی در این زمینه وجود دارد که باعث می شود فرد تصمیم به انجام عمل لیپوماتیک کند. یکی از آن ها می تواند مشکلات مربوط به اضافه وزن باشد. چاقی مسلما برای افراد می تواند مخرب باشد. زیرا با بالاتر رفتن سن، بیماری های زیادی در مفاصل به وجود می آید که وزن ایده آل به فرد کمک می کند تا سلامت بیشتری داشته باشد.

عمل لیپوماتیک چیست؟

لیپوماتیک یا پیکرتراشی یکی از روش های مدرتی است که با توجه به تکنولوژی هایی که در این حوزه وجود دارد به فرد کمک می کند تا بتواند به اندام ایده آل خود دسترسی داشته باشد. برای اینکه این کار به صورت درستی پیش برود فرد باید حتما به مراکز معتبر پزشکی مراجعه کند. پزشکی که این کار را با معاینه و بررسی آزمایشاتی انجام می دهد، سپس اقدام به انجام این عمل می کند. برای اینکه بتوان چربی های بدن را حذف کرد، بهتر است که از جدید ترین تجهیزات روز برای ارائه ارتعاشات استفاده کرد.

عمل لیپوماتیک به روش لیپوساکشن بسیار شباهت دارد. با توجه به فناوری مادون صوت، ارتعاش و نوتاسیون که وجود دارد می توان برای از بین بردن سلول های چربی استفاده کرد. برای اینکه عمل لیپوماتیک به خوبی صورت گیرد از لوله کانولا استفاده می شود که در واقع وارد به بافت چربی می شود و با حرکت چرخشی  که وجود دارد، با ارتعاشاتی آن را از بین می برد.

لازمه ی عمل لیپوماتیک موفق برای رسیدن به اندام متناسب چیست؟

همانطور که می دانید برای اینکه یک عمل خوب را در این زمینه تجربه کنید، باید حتما صبور باشید. در عمل لیپوماتیک هم بیمار و هم پزشک باید با کمک یک دیگر آن را به موفقیت برسانند. در واقع بیمار باید به دستورات پزشک گوش فرا دهد و پزشک هم سعی داشته باشد دقت و حوصله کافی را در انجام این عمل مهم ارائه کند. با این حال مراقبت های بعد از عمل هم بسیار اهمیت دارد.

بیمار نیازمند کمک های مراقب در این زمینه می باشد. تجهیزاتی که امروزه در انجام یک عمل موفق به کار می رود کمک می کند که بتوانیم یک عمل خوب را تجربه کنید. همکاری بیمار با پزشک در این زمینه کمک می کند که روند بهبود و رسیدن به اندام ایده آل به خوبی پیش برود. اهمیت رژیم غذایی و ورزش کردن و تغییر سبک زندگی قدیم در بیمار کمک می کند که در این مراحل به خوبی رشد داشته باشد. بنابراین اراده و عزم خود را جزم کنید.

مراحل مربوط به عمل لیپوماتیک توسط پزشک مناسب چگونه است؟

در این مراحل بیمار باید حتما از پزشک متخصص در این حوزه نوبت بگیرد. در واقع در نظر داشته باشید که حتما به مراکز معتبر در این حوزه مراجعه کنید.  با این حال روند مشاوره توسط پزشک و معالجه صورت می گیرد. پزشک با بررسی سوابق بیماری و شرایط سنی و زایمان هایی که خانم ها داشته اند، روش مناسب برای انجام عمل لیپوماتیک را پیشنهاد می کنند. سپس روند مربوط به عمل روی فرد بر اساس تشخیصاتی که پزشک داشته است صورت می گیرد.

حتما در نظر داشته باشید که بعد از عمل هم از مشورت های پزشک برخوردار شوید. استفاده از رژیم غذایی سالم به همراه ورزش های مناسب در این دوره به فیت شدن بدن بسیار کمک می کند. تمامی این مراحل به صورت 6 ماه تا یکسال بر اساس ویژگی های بدن بیمار طول می کشد. اما تنها چیزی که بسیار اهمیت دارد صبوری بیمار است. پزشک با دقت و حوصله این دوره را با بیمار طی می کند و نکات مهم در این دوره را یادآور می شود. شاید عجیب به نظر برسد اما عمل پیکر تراشی یک عمل به منظور زیبایی سازی اندام های بدن صورت می گیرد.

عوارض مربوط به عمل لیپوماتیک چگونه است؟

موارد متعددی در این زمینه وجود دارد که باعث نگرانی و ناراحتی هایی برای فرد می شود. در واقع این بیماری عوارضی را هم به دنبال دارد. در صورتی این عوارض برطرف می شود که پزشک حاذق باشد و در یک مکان مخصوص مانند کلینیک های vip مشغول انجام عمل باشد.  انجام عمل لیپوماتیک به منظور رسیدن به یک تناسب اندام برای کسانی که قادر به انجام رژیم های غذایی نیستند توصیه می شود. این عمل با گذشت زمان بسیار بهتر و کارآمد تر شده است. در واقع عوارض آن در گذشته به مراتب بیشتر از امروز است.

این را می توان به تجربیات پزشکان و استفاده از تجهیزات مناسب ارتباط داد. عمل لیپوماتیک در گذشته باعث مرگ و میر بسیاری از افراد می شد. البته امروزم می تواند باعث بروز مشکلاتی شود. استفاده از بی هوشی و بی حسی در بخش های مختلف بدن می تواند باعث بروز مشکلاتی باشد. عوامل متعددی در این زمینه وجود دارد که از عوارض عمل لیپوماتیک است. از جمله می توانیم به درد، عفونت، پدید آمدن ناهواری در پوست، اجتماع مایع ها، خطر آمبولی و برگشت چربی ها دانست.

چرا تجربه پزشک در انجام عمل لیپوماتیک اهمیت دارد؟

این عمل که برای زیبایی انجام می گیرد، به صورتی است که فقط یک بار وقت دارید از بدن خود یک بدن ورزشی و سالم بسازید. در واقع هیچکس نمی تواند وقت و هزینه ی خود را دوباره صرف عمل پیکرتراشی کند. همان ابتدا که بیمار با کلی استرس در کلینیک حاضر می شود مطمئنا با فکر به رسیدن زیبایی آنجا حضور پیدا کرده است. در واقع بیمار به پزشک مورد نظر اعتماد می کند.

وقتی فرد برای اولین بار در کلینیک آماده می شود، تنها یک فرصت باقی است که پزشک با تجربیات خوب خود بیمار را به آرزویش که زیبایی و تناسب و اندام است برساند. بنابراین همین موضوع می تواند برای ما کافی باشد که بر روی تجربیات و مهارت پزشک تاکید داریم. همچنین در نظر داشته باشید که پزشک می تواند از تجربیات خود به مهارتی خاص هم برسد.

در واقع وقتی بیمار رزومه ی کاری پزشک را مطالعه می کند می تواند دریابند روند کاری پزشک از ابتدا تا کنون به چه صورت بوده است. در صورتی که پزشک در این دوران موفق عمل کرده است، به معنی کسب تجربه وی از عمل های موفق بوده است. بنابراین برای انجام عمل لیپوماتیک باید به این نکته توجه بسیار ویژه داشت. چرا که هرکس می خواهد از شر چربی های اضافی بدن خلاص شود.

2

کلینیک vip را بیشتر بشناسیم

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که هر مطب باید داشته باشد، مجهز بودن به تکنولوژی روز دنیا است. چرا که با پیشرفت این علم می توانیم دریابیم که تجربیات پزشک هماهنگ با پیشرفت طب در دنیای امروز است. در واقع کسی که به عنوان پزشک در این زمینه فعالیت دارد، با توجه به دانش و مهارت هایی که برای کار خود پیش می گیرد، نیازمند استفاده از تجهیزات جدید هم می باشد.

بنابراین می توانیم ویژگی های استفاده از کلینیک vip را مثال بزنیم. این کلینیک ها از نظر ظاهری با معماری های جدید و امروزی هماهنگی دارند. در واقع حس خوب را به بیماری که تازه وارد مطب می شود بر اساس تئوری های روانشناسی ارائه می کند. کلینک vip هزینه های اضافی را برای بیمار کاهش می دهد. در واقع امکان دارد شخص مجبور به بستری در بیمارستان باشد.

آدرس:  آدرس کلینیک:سعادت آباد، چهار راه قیصر امین پور، بلوار جوریکی ، کوچه ی داوود حسینی ، بن بست یکم ، برج تشریفات شمالی ، طبقه هفتم، واحد ۲۸

شماره تماس: 09120998715

بیمارستان به دلیل شلوغی و نبود برخی امکانات نمی تواند برای انجام عمل لیپوماتیک مناسب باشد. بنابراین کلینیک vip با تجهیزات مدرن امروزی و به دلیل شلوغی بسیار کمتر از بیمارستان یک انتخاب موثر خواهد بود. کلینیک vip نشان می دهد که پزشک چه مهارت هایی را می داند. چرا که تجهیزات به صورت امروزی ارائه می شود. اگر به دنبال بهترین دکتر جراح عمل لیپوماتیک در تهران هستید، حتما به تجهیزاتی که در این زمینه استفاده می کند توجه داشته باشید. همچنین دانش و تجربیات وی هم می تواند بر امتیاز او بیافزاید.

 

سوالات متداول

1-چه چیز هایی کمک می کند که بتوانم بهترین جراح عمل لیپوماتیک را بشناسم؟

مسلما پیدا کردن یک پزشک مناسب برای انجام عمل پیکرتراشی کار سختی به نظر می رسد. اما تنها با یک سرچ کوچک از نام وی در اینترنت می توانید، میزان تحصیلات عالی، تجربه و مهارت های وی را مورد بررسی قرار دهید.

2- تخصص پزشک برای عمل لیپوماتیک شامل چه مواردی می شود؟

تخصص و گرایش پزشک در زمینه کاری کمک می کند که بررسی کنیم که آیا برای کاری که می خواهیم انجام دهیم مناسب است یا خیر. اما قبل از هرچیزی چون این عمل بر روی اندام ها تاثیر دارد، بهتر است که پزشک درباره نوع و حالت بدن که تناسب را برقرار می کند بیشتر اطلاع داشته باشد.

3-یک پزشک جراح برای عمل لیپوماتیک باید چه ویژگی هایی را داشته باشد تا موفق باشد؟

اولین و مهم ترین موضوع می تواند مدرک و تخصص باشد. با این حال در کنار آن یک پزشک زمانی موفق است که بتواند از خلاقیت خود برای بهبود بهتر وضعیت بیمار تلاش داشته باشد. در واقع ظاهر باید متناسب باشد.

4-آیا می توان عمل لیپوماتیک را جز جراحی های خطرناک نامید؟

انجام این عمل به هیچ جه نمی تواند خطرناک باشد. چرا که دوره ی نقاهت آن بسیار کم است. اما در این دوره شاید فرد موارد متعددی را تحمل کند که عبارت است از، سوزش، قرمزی و تورم که با کمک و دستورات پزشک می توان برای بهبود آن کوشید.

5- ورمی که بر روی بدن ایجاد می شود، طبیعی است؟

بله بسیاری از افراد بعد از انجام این عمل دچار ورم می شوند. برای از بین رفتن آن ها باید به آن زمان داد مسلما بهترین زمان برای آن می تواند 3 تا 6 ماه باشد. 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها