|

زنان پرسپولیسی به ورزشگاه می‌روند

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر وعده داد که حضور زنان در ورزشگاه‌ها ادامه پیدا می‌کند.

زنان پرسپولیسی به ورزشگاه می‌روند

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران درباره چگونگی حضور زنان در ورزشگاه‌ها برای دیدارهای آتی لیگ برتر توضیحاتی را ارائه کرد.

یکی از اتفاقات تاریخی لیگ برتر فوتبال ایران در هفته سوم رقابت‌ها رخ داد و در ورزشگاه آزادی تهران، زنان هوادار استقلال با خرید بلیت از سامانه بلیت‌فروشی به صورت غیرگزینشی وارد ورزشگاه آزادی شدند تا برای نخستین‌بار در تاریخ لیگ برتر، زنان در کنار مردان تماشاگران مسابقات باشند. دیداری که با برتری یک‌گله شاگردان ریکاردو سا پینتو به پایان رسید و حضور زنان در ورزشگاه‌ها بازخورد خوبی در رسانه‌ها داشت.

سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر با قدردانی از تماشاگران باشگاه استقلال، وعده داد که حضور زنان در ورزشگاه‌ها ادامه پیدا می‌کند و حتی در سایر شهرهای کشور هم این مسئله تسری خواهد یافت تا زنان علاقه‌مند به سایر تیم‌های لیگ برتر هم بتوانند با حضور در ورزشگاه، تیم مورد علاقه‌شان را تشویق کنند.

 

زنان پرسپولیسی این هفته به ورزشگاه می‌روند

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر با اشاره به حضور تماشاگران زن در تقابل استقلال - مس کرمان، اعلام کرد که در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر و در مصاف پرسپولیس و صنعت‌نفت آبادان، زنان هوادارِ تیم پرسپولیس می‌توانند به ورزشگاه آزادی بروند و از نزدیک دیدار تیم مورد علاقه خود را تماشا کنند.

سرخ‌پوشان در فینال لیگ قهرمانان آسیا و در دیدار با کاشیما میزبان تماشاگران زن در ورزشگاه بوده‌اند و حالا برای نخستین‌بار در جریان دیدارهای لیگ برتر، قرار است زنان علاقه‌مند به تیم پرسپولیس در ورزشگاه حضور یابند. مصاف سرخ‌پوشان پایتخت در مقابل صنعت‌نفت آبادان، چهارشنبه نهم شهریورماه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

 

زنان در حساس‌ترین بازی هفته چهارم در اصفهان

سهیل مهدی با اشاره به وضعیت زیرساخت‌های برخی ورزشگاه‌ها در سراسر کشور برای حضور زنان، نام ۵ ورزشگاه مجاز برای میزبانی از تماشاگران زن را اعلام کرد. مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران توضیح داد: «استادیوم‌های شهدای فولاد اهواز، نقش جهان اصفهان، فولادشهر اصفهان، سردار سلیمانی سیرجان و امام رضا (ع) مشهد بهترین ورزشگاه‌هایی هستند که می‌توانند پذیرای زنان باشند».

مهدی همچنین اشاره‌ای به دو ورزشگاه در حال ساخت در استان کرمان داشت و گفت: «دو استادیوم نوساز مس کرمان و مس رفسنجان اگر وارد مدار مسابقات شوند، از بهترین‌ها برای میزبانی بانوان و آقایان هستند».

سپاهان در هفته چهارم لیگ برتر در اصفهان و در ورزشگاه خانگی خود میزبان فولاد خوزستان است که با توجه به اعلام رسمی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر، زنان علاقه‌مندان به تیم سپاهان می‌توانند به ورزشگاه بروند و دیدار تیم خود را از نزدیک تماشا کنند. همچنین در هفته پنجم هم دربی استان اصفهان به میزبانی ورزشگاه فولادشهر به انجام خواهد رسید که این دیدار هم می‌تواند در حضور همزمان زنان و مردان علاقه‌مند به دو تیم اصفهانی برگزار شود.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها