|

بارش شدید و عجیب تگرگ در کرخه؛ یک نفر بر اثر اصابت صاعقه جان باخت/ ویدئو

چند شهر خوزستان امروز شاهد بارش شدید و عجیب باران، تگرگ، وقوع صاعقه و رعد و برق شدید بودند.

بارش شدید و عجیب تگرگ در کرخه؛ یک نفر بر اثر اصابت صاعقه جان باخت/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، شهرستان کرخه در استان خوزستان، امروز شاهد بارش شدید و عجیب باران و تگرگ و صاعقه بود.

شهرستان کرخه امروز «دوشنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳» شاهد بارش عجیب و شدید باران و تگرگ بود که در این موقع از سال در این منطقه بسیار کم‌سابقه است.

همچنین رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: شهروند دزفولی بر اثر برخورد صاعقه، جان خود را از دست داد.

رضا معمارزاده، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول ظهر امروز «دوشنبه»، در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: حوالی ساعت ۱۲:۲۰ ظهر امروز، گزارشی مبنی بر مصدومیت مردی ۴۲ ساله بر اثر برخورد صاعقه در مزارع اطراف شهر میانرود دزفول به مرکز ارتباطات اورژانس این شهرستان اعلام شد.

او به انتقال مصدوم به بیمارستان توسط آمبولانس و انجام عملیات احیا در حین انتقال اشاره کرد و افزود: با وجود تلاش کارشناسان فوریت‌های پزشکی و همچنین کادر پزشکی و پرستاری مستقر در بیمارستان بزرگ دزفول اما مرد ۴۲ ساله، جان خود را از دست داد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دزفول، برخورد صاعقه را حادثه‌ای نادر اما به شدت خطرناک عنوان کرد و در خطاب به مردم گفت: اگر در فضای باز هستید، به جای ایستادن زیر درختان بلند یا در نزدیکی اشیای فلزی، به مکان‌های دیگر با امنیت بیشتر مانند خودرو یا ساختمان مراجعه کنید و در مناطقی با فعالیت صاعقه بیشتر، همیشه آماده باشید و از کار با تلفن همراه خودداری کنید.

منبع: مهر
 

نظرسنجی

اگر در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت می‌کنید، به کدام یک از گزینه‌های تایید شده رای خواهید داد؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها