|

زلزله در تازه‌آباد

زلزله تازه‌آباد در استان کرمانشاه را لرزاند.

زلزله در تازه‌آباد

به گزارش شبکه شرق، زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر، حوالی تازه‌آباد در استان کرمانشاه را لرزاند.

ساعت ۳ و ۵۷ دقیقه بامداد امروز «سه‌شنبه، ۲۲ اسفند ۱۴۰۲» زلزله‌ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر و در عمق هشت کیلومتری زمین، تازه‌آباد در شهرستان ثلاث باباجانی در استان کرمانشاه را لرزاند.

این زمین‌لرزه، ساعت۳ و ۵۷ دقیقه بامداد امروز، در عمق هشت کیلومتری زمین رخ داد.

تاکنون از خسارات احتمالی این زمین‌لرزه گزارشی دریافت نشده است.

زلزله تازه‌آباد ثلاث‌باباجانی خسارتی نداشت

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت: زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر بامداد امروز «سه‌شنبه»، این شهرستان در شمال غربی استان کرمانشاه را لرزاند که این حادثه هیچ‌گونه تلفات جانی و خسارت مالی نداشت.

«کیومرث باوندپور» فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی روز سه‌شنبه افزود: کانون اصلی این زلزله تازه آباد شهرستان ثلاث باباجانی بوده است.

او گفت: پس از وقوع زلزله شهرستان ثلاث باباجانی، دستگاه های عضو مدیریت بحران و گروه های ارزیاب به حالت آماده باش درآمده و فعالیت خود را آغاز کردند.

فرماندار ثلاث باباجانی اظهار کرد: در بررسی و ارزیابی‌های انجام‌شده از طریق بخشداران، اعضای شوراهای شهری و روستایی، دهیاران و نیروهای جمعیت هلال احمر، این زمین لرزه هیچ گونه تلفات جانی و خسارت جانی نداشته و هیچ گزارشی مبنی بر وقوع خسارت نیز دریافت نشده است.

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی با اشاره به اینکه گروه‌های ارزیاب در منطقه حضور دارند، گفت: دستگاه‌های امدادی نیز در حالت آماده باش بوده و آماده ارائه خدمات احتمالی در صورت لزوم به افراد هستند.

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها