طرفدار استقلال و گلایه از مدیریت+ویدئو
پس از سال ها به ورزشگاه آمده ام و مطمعنم استقلال پیروز می شود.
پس از سال ها به ورزشگاه آمده ام و مطمعنم استقلال پیروز می شود.
به گزارش گروه رسانه ای شرق، به گفته هواداران همه بدشانسی های استقلال به خاطر عدم مدیریت مدیران بود.