|

پایان یک جادوگر؛ «دیوید تیلور» رسما خداحافظی کرد/ ویدئو و عکس

«دیوید تیلور» رقیب سنتی حسن یزدانی که رقابت میان آن‌ها، یکی از جذاب‌ترین مبارزه‌های کشتی جهان بود، رسما از دنیای قهرمانی کشتی خداحافظی کرد.

پایان یک جادوگر؛ «دیوید تیلور» رسما خداحافظی کرد/ ویدئو و عکس

به گزارش شبکه شرق، «دیوید تیلور» رقیب دیرینه و سنتی «حسن یزدانی«، پس از شکست در انتخابی تیم ملی و از دست دادن المپیک پاریس، از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

«دیوید تیلور» ملقب به جادوگر، یک مدال طلای المپیک و سه مدال طلا و یک نقره جهان را در کارنامه خود دارد.

«دیوید تیلور» تصمیم گرفته است که به عنوان مربی مشغول به کار شود.

«دیوید تیلور» رقیب دیرینه و سنتی «حسن یزدانی»، پس از شکست مقابل «آرون بروکس» آمریکایی در انتخابی تیم ملی و از دست دادن المپیک پاریس، از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

بعد از شکست دیوید تیلور، باشگاه کشتی اوکلاهوما کاوبوی، به او پیشنهاد مربیگری داد؛ تیلور نیز با پذیرش این پیشنهاد، برای همیشه از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد و به‌عنوان مربی تمام‌وقت، در آمریکا مشغول به کار شد.

البته هیچ خبر رسمی در این باره منتشر نشده اما یک پیج توییتری پایان دوران کشتی تیلور را اعلام کرده است با این حال مشخص نیست که آیا این ستاره کشتی آمریکا که رقابتش با حسن یزدانی بدل یکی از مهمترین نبردهای ورزش جهان در سال‌های گذشته شده بود برای همیشه کشتی را کنار خواهد گذاشت یا این شغل صرفاً فرصتی برای تنفس و ارتزاق و فعالیت او خواهد بود تا دوره بعدی رقابت‌های انتخابیه تیم کشتی آمریکا از راه برسد.

تیلور که بسیار کم و گزیده صحبت می‌کند پیش از رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی برای المپیک پاریس در یک گفتگوی ۱۰ ۱۵ دقیقه‌ای درباره آینده خود در کشتی صحبت کرده و موضوع مربیگری در این رشته ورزشی را رد نکرده بود اما در آن زمان اولویت او حضور در رقابت‌های المپیک پاریس و یورش به دومین طلای المپیک بود رویایی که با شکست او مقابل بروکس جوان تعبیر شدنی نخواهد بود. 

با قرارداد جدید، تیلور از ایالت پنسیلوانیا به اوکلاهوما نقل مکان خواهد کرد و شاید دوران تازه او آغاز شده باشد.

 

دیوید تیلور

 

دیوید تیلور

تصاویری از دیوید تیلور پس از حذف از المپیک پاریس

«دیوید تیلور» جادوگر آمریکایی و حریف سال‌های اخیر «حسن یزدانی»، با شکست در فینال ایکس، از المپیک پاریس حذف شد.

 

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها