|

خبر خوب برای پرسپولیسی‌ها

حکم جدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره محرومیت بازیکن پرسپولیس صادر شد.

خبر خوب برای پرسپولیسی‌ها

به گزارش شبکه شرق، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که پیش از این، دستور موقت برای امید عالیشاه صادر کرده بود، حکم او را تعلیق و کاپیتان پرسپولیس را جریمه نقدی کرد.

«امید عالیشاه» کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار با تیم ملوان محروم نیست.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، «امید عالیشاه» کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که حسب گزارش مقامات رسمی مسابقه بین تیم‌های گل گهر و پرسپولیس، از سری رقابت‌های لیگ برتر در هفته ۲۲ فوتبال کشور در شهر سیرجان، با دستور موقت از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مواجه شده بود، پس از پیگیری‌های باشگاه و لایحه ارائه شده، مطابق حکم جدید این کمیته، محرومیت او به مدت شش ماه به طور تعلیقی اعلام و با جریمه ۲۰۰ میلیون تومان همراه شد.

امید عالیشاه برای حضور در بازی روز جمعه مشکلی نخواهد داشت و می‌تواند سرخپوشان را در این بازی و دیدارهای بعدی همراهی کند.»

فدراسیون فوتبال به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که امید عالیشاه، به دلیل اظهاراتش بعد از بازی برابر گل‌گهر سیرجان، در هفته بیست و دوم لیگ برتر، یک جلسه تعلیقی از همراهی تیمش محروم شده است. او همچنین باید ۲۰۰ میلیون تومان هم به عنوان جریمه بپردازد.

اظهارات امید عالیشاه در پایان دیدار گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس، باعث شد تا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال او را تا اطلاع ثانوی محروم کرده و برای عالیشاه فرصتی ۴۸ساعته در نظر بگیرد تا دفاعیات خود را به این کمیته ارائه کند.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها