|

بازی‌های استقلال و پرسپولیس لغو شد

با اعلام رسمی سازمان لیگ، دو دیدار پرسپولیس - نفت و گاز گچساران و مس رفسنجان و استقلال در جام حذفی که مقرر بود روز جمعه ۲۰ بهمن برگزار شود، لغو و به زمان دیگری موکول می گردد.

بازی‌های استقلال و پرسپولیس لغو شد

به گزارش شبکه شرق، دیدارهای استقلال و پرسپولیس در جام حذفی، مطابق انتظار لغو شد. در زمان برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بود که قرعه‌کشی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برگزار شد و حریفان سرخابی‌ها در این مرحله از مسابقات مشخص شدند.

پرسپولیس باید در استادیوم آزادی از نفت و گاز گچساران میزبانی می‌کرد و استقلال نیز برای برگزاری دیدار حساس برابر مس، باید راهی رفسنجان می‌شد اما هر دو تیم به واسطه حضور بازیکنان ملی‌پوش در قطر، خواستار لغو این مسابقات بودند.

سرخپوشان به واسطه حضور سه بازیکن ایرانی و یک ملی پوش تاجیکستانی در جام ملت‌های آسیا، مشکلی بابت لغو مسابقه خود نداشتند، ولی آبی‌ها تنها روزبه چشمی و سیدحسین حسینی را در اردوی قطر داشتند که با جذب ماشاریپوف، ملی پوشان این تیم نیز به عدد سه رسید.

استقلالی‌ها امروز صبح و با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ، خواستار به تعویق افتادن بازی با مس شدند، حالا و با اطلاعیه‌ای که سازمان لیگ صادر کرده، بازی‌های هر دو تیم استقلال و پرسپولیس لغو شده و به زمان دیگری موکول گردید.

در اطلاعیه رسمی سازمان لیگ آمده است:

ضمن تبریک پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ژاپن و صعود به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا و با توجه به اهمیت ادامه حضور مقتدرانه تیم ملی در جام ملت‌ها و همچنین لزوم تمرکز بیشتر و مطلوب‌تر ملی‌پوشان و همکاری با باشگاه‌هایی که بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی قرار داده‌اند و متعاقبا درخواست رسمی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال که به ترتیب ۳ و ۲ بازیکن در اردوی تیم ملی در قطر دارند، دو دیدار پرسپولیس - نفت و گاز گچساران و مس رفسنجان - استقلال در جام حذفی که مقرر بود روز جمعه، ۲۰ بهمن، برگزار شود، لغو و به زمان دیگری موکول می‌گردد.

لازم به ذکر است که پیش از این نیز دیدار سپاهان و شمس آذر نیز به واسطه حضور بازیکنان ملی پوش در تیم اصفهانی لغو شده بود.

 

منبع: ورزش سه
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها