|

دردسر جدید برای نکونام

با حکم فیفا پنجره نقل و انتقالات استقلال بسته است و در این شرایط مشخص نیست نکونام می‌خواهد چگونه مشکل مربی خود را حل کند.

دردسر جدید برای نکونام

به گزارش شبکه شرق، تیم فوتبال استقلال در شرایطی تمریناتش برای حضور در نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال را آغاز کرده که مربی بدنساز خارجی آبی‌پوشان حاضر به بازگشت و حضور در تمرینات نشده است.

تیم فوتبال استقلال که خود برای حضور در نیم فصل دوم بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌کند، از یکشنبه گذشته تمریناتش را زیر نظر جواد نکونام آغاز کرد اما هنوز خبری از «یوسو سسما» مربی بدنساز این تیم نیست.

این مربی اسپانیایی در شرایطی برای تعطیلات نیم فصل به کشورش رفت که به دلیل رعایت نکردن سقف قرارداد از سوی مسئولان باشگاه، نتوانست در نیم فصل اول قراردادی با آبی پوشان داشته باشد و مطالباتش را هم دریافت نکرد.

همین دلیل باعث شد او به باشگاه استقلال اعلام کند تا زمانی که تکلیف قراردادش مشخص و مطالباتش پرداخت نشود، به ایران باز نخواهد گشت.

در حالی که محمد نوازی، مسئولیت بدنسازی آبی پوشان را در اقدامی غیرتخصصی برعهده گرفته است، هنوز باشگاه استقلال در مورد تعیین تکلیف سسما واکنشی نداشته و به نظر می‌رسد دردسر جدیدی برای آبی‌پوشان شکل خواهد گرفت.

قرارداد این مربی اسپانیایی در شرایطی ثبت نشده است که با حکم فیفا پنجره نقل و انتقالات استقلال بسته است و در این شرایط مشخص نیست نکونام می‌خواهد چگونه مشکل مربی بدنساز خود را حل کند.

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها