|

برد لالیگایی استقلال مقابل تراکتور/ نکو مچ خمز را خواباند!

دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور با پیروزی شاگردان نکونام به پایان رسید.

برد لالیگایی استقلال مقابل تراکتور/ نکو مچ خمز را خواباند!

 به گزارش شبکه شرق، تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در چارچوب دیداری از هفته دهم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۲۰ امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی ۲ بر صفر آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید.

گل‌های استقلال در نیمه اول را ایمان سلیمی در دقیقه ۲۶ و بلانکو در دقیقه ۵۰ به ثمر رساندند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند (۴۰ - امید حامدی‌فر)، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، گوستاوو بلانکو، ابوالفضل جلالی و آرش رضاوند.

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد آقاجان‌پور، محمد نادری، صفا هادی، گوستاوو واگنین، آلوارو خیمنز، مهدی شیری، مهدی هاشم‌نژاد و عارف رستمی.

داور: وحید کاظمی

نیمه اول

دقیقه ۸: اولین موقعیت بازی را عارف رستمی برای تراکتور از دست داد و نتوانست از اشتباه سیدحسین حسینی استفاده کند و ضربه چیپ این بازیکن در حالی که دروازه استقلال خالی بود با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۸: ضربه سر صفا هادی روی کرنر ارسالی از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۲۰: ضربه سر ایمان سلیمی برای استقلال نیز با اختلاف اندک فضای بالای دروازه پورحمیدی را شکافت.

دقیقه ۲۴: آرمین سهرابیان اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه ۲۵: توپ‌ربایی بلانکو روی اشتباه بازیکنان تراکتور می‌رفت تا دروازه پورحمیدی را با یک خطر جدی مواجه کند، اما تکل خوب عارف آقاسی توپ را از مقابل بازیکنان استقلال دور کرد.

دقیقه ۲۶: ایمان سلیمی روی کرنر ارسالی مهدی مهدی‌پور با یک ضربه سر خوب گل اول استقلال را به ثمر رساند.

دقیقه ۳۰: مهدی هاشم‌نژاد از تیم تراکتور نیز با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۲+۴۵: شجاع خلیل‌زاده به دلیل خطا روی مهاجم استقلال کارت زرد گرفت و نامش در بین اخطاری‌های بازی به ثبت رسید.

نیمه دوم

دقیقه ۵۰: ارسال ابوالفضل جلالی به روی دروازه با ضربه سر گوستاوو بلانکو ابتدا به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد و سپس وارد دروازه شد که تلاش پورحمیدی برای بیرون کشیدن توپ بی فایده بود و کمک داور به نشانه عبور تمام توپ از تمام خط، به سمت مرکز زمین دوید و آن را گل اعلام کرد.

دقیقه ۶۱: ارسال کرنر مهدی پور با ضربه سر مهرداد محمدی همراه شد که پورحمیدی این توپ را ناقص دفع کرد و در برگشت نیز روزبه چشمی نتوانست مقابل دروازه از توپ بهره بگیرد.

دقیقه ۶۶: روی پاس حسین زاده، این واگنین بود که پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد ولی ضربه او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۹: یک ارسال از سمت چپ به روی دروازه به مهدی عبدی رسید. او توپ را روی پای چپش آورد و یک ضربه فنی را به سمت دروازه روانه کرد که شوت او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه ۷۱: ارسال امیرحسین حسین زاده با ضربه سر عارف رستمی همراه شد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۰: تراکتور یک موقعیت بسیار خوب را از دست داد. ارسال امیرحسین حسین زاده که در حالت کاملا نامتعادلی به روی دروازه ارسال شد، به محمد نادری در تیر دوم رسید و او توپ را به مقابل دروازه فرستاد که ضربه قیچی برگردان دیدنی سیامک انصاری با عبور از میان پاهای سهرابیان به شکل فوق العاده خطرناکی راهی اوت شد.

 

منبع: خبرورزشی
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها