|

احتمال میزبانی از رونالدو، نیمار و بنزما قوت گرفت

سایت AFC به صورت رسمی برنامه مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را مشخص کرد که در آن میزبانی ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس و نساجی مازندران و ورزشگاه نقش جهان برای سپاهان مشخص شده است.

احتمال میزبانی از رونالدو، نیمار و بنزما قوت گرفت

به گزارش شبکه شرق، علی تارقلی‌زاده درباره الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا برای استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 24 - 2023 گفت: در نامه‌ای که از سوی ویندزور جان، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کردیم، در آن عنوان شده که سیستم کمک داور ویدئویی (VAR) برای فصل لیگ قهرمانان آسیا از مرحله گروهی تا فینال رقابت‌ها الزامی است و تمام بازی‌ها باید با این سیستم برگزار شود. در همین راستا تا چند روز آینده نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران خواهند آمد و از زیر ساخت های ورزشگاه آزادی در تهران و ورزشگاه نقش جهان در اصفهان و همچنبن از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری این دو مجموعه بازدید خواهند کرد.

وی افزود: سایت AFC به صورت رسمی برنامه مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را مشخص کرد که در آن میزبانی ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس و نساجی مازندران و ورزشگاه نقش جهان برای سپاهان مشخص شده است.

تارقلی زاده در پایان درباره وضعیت میزبانی از تیم های عربستانی گفت: از سال 2016 بازی های نمایندگان ایران و عربستان در زمین طرف برگزار می شد. این موضوع در کمیته مسابقات AFC باید تصمیم گیری شود و در نامه دریافتی که ما در این زمینه داشتیم، مقرر شد کنفدراسیون فوتبال آسیا محل برگزاری دیدارهای نمایندگان ایران و عربستان را تا روز سه‌شنبه 5 سپتامبر (14 شهریور) اعلام کند.

 

منبع: تسنیم
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها