|

در هفته‌ای که گذشت؛

دو انتقال بزرگ تا نارویی که امباپه به نیمار زد

در هفته‌ی اخیر دو انتقال حساس به بایرن‌مونیخ و چلسی رخ داد و در کنارش امباپه با سیاستی عجیب و البته زشت، نیمار را از پاریس دور کرد.

دو انتقال بزرگ تا نارویی که امباپه به نیمار زد
خبرنگار: سپهر خرمی

روایت عجیب از حواشی امباپه

 دروغ بزرگی که باعث جدایی نیمار شد!

به نقل از گلوبو اسپورت، امباپه هرگز قصد ترک پاری‌سن‌ژرمن را نداشته و هدف او این بوده که نیمار را از باشگاه خارج و دمبله را جایگزینش کند.  در همین راستا، امباپه افرادی را برای انتشار اخبار جدایی‌اش در رسانه‌های اجتماعی استخدام کرد تا وانمود کند در راه خروج از پاریس است.

یکی از خبرنگاران استخدام‌شده امباپه که پیش‌تر در جریان رسوایی بارتومئو هم نقش داشت، پس از پایان داستان جدایی این بازیکن، حساب کاربری خود در توییتر را بست!

ماجرا از این قرار است که نیمار طاقت حضور در تیمی که کل باشگاه به او وابسته باشد را ندارد چرا که اون اصلا بازیکن تلاشگری نیست که بتواند تا این حد فشار تیمی را روی خودش تحمل کند. نیمار وقتی احساس کرد بعد از مسی، امباپه نیز در حال جدایی است به مذاکره با بارسلونا و بعد، الهلال پاسخ مثبت داد. حالا اما امباپه نه تنها در پاریس ماندگار شده بلکه حاضر شده قراردادش را نیز تمدید کند تا بتواند فصل به سود پاریس از این تیم جدا شود.

 

گران‌ترین خرید تاریخ لیگ برتر

کایسدو در یک‌قدمی چلسی

 به نقل از رومانو، دو باشگاه چلسی و برایتون بر سر انتقال مویزس کایسدو با مبلغ رکوردشکن ۱۱۵ میلیون پوند به توافق رسیدند. 

 قرارداد هافبک اکوادوری ۸ ساله و با قابلیت تمدید برای سال نهم خواهد بود.  آرسنال در زمستان قبل با رقم ۵۵ میلیون پوند و چند روز پیش لیورپول با رقم ۱۱۰ میلیون پوند با برایتون به توافق رسیدند اما در نهایت تادبولی بود که هافبک اکوادوری را شکار کرد. این درحالی است که انتقال کایسدو به لیورپول تمام شده بود و همه منتظر رونمایی از این بازیکن با پیراهن لیورپول بودند که این بازیکن گفت از بچگی طرفدار چلسی بوده و اصلا قصد رفتن به لیورپول را ندارد

 

ماتئوس علیه توخل!!!

ماتئوس در گفت وگویی با اسکای اسپورت آلمان انتقادات تندی را علیه سرمربی بایرن مطرح کرد: بازهم هری کین به عنوانی دست پیدا نمیکند. فکر نمیکنم تصمیم برای مشارکت او درست باشد. این ستاره جهانی باید بعد از این همه هیاهو به هواداران معرفی می‌شد و سپس در کنار اولی هوینس روی سکوها قرار میگرفت. کین باید یک هفته با تیم خوب تمرین میکرد و بعد در بازی افتتاحیه مقابل وردربرمن بازی میکرد. بنظرم شروع او در اولین مسابقه یک اشتباه بود، پرواز، تست پزشکی در نیمه شب، و سپس امضای قرارداد در پایان. این ایده خوبی نبود که یک بازیکن در اولین مسابقه بازی کنه. در مجموع، این معامله خوبه.

ماتئوس در ادامه گفت: هری کین یکی از ۵ مهاجم برتر جهان است. او باید خودش را با بوندسلیگا وفق بدهد. مطمئناً کین گل‌های زیادی برای بایرن به ثمر میرساند. جنجال بر سر جذب او مثل همیشه برای باشگاه نبود. من هرگز به یاد نمیارورم که بایرن اجازه دهد باشگاه دیگری برای انتقال یک بازیکن آزارش دهد، قبلاً بایرن میگفت: "ما بازیکن شما را میخواهیم، پیشنهاد ما   ٩٠ میلیون یورو است. شما یک هفته فرصت دارید تا فکر کنید. اگه اتفاقی نیفتد پلن بی وجود دارد." اما ما اجازه نخواهیم داشت تا سه هفته با چنین شرایطی روبرو بشویم. حالا او اینجاست، یک بازیکن عالی و قیمت در حال حاضر معقول است."

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها