|

نکونام: با بیرانوند حرف زدم و قرار بود به استقلال بیاید/ هیچ دلگرمی نداریم

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما اصلاً شرایط خوبی نداریم و همه، اتفاقاتی که در این چند روز افتاده را می‌دانند.

نکونام: با بیرانوند حرف زدم و قرار بود به استقلال بیاید/ هیچ دلگرمی نداریم

به گزارش شبکه شرق، جواد نکونام در حاشیه تمرین عصر امروز (پنجشنبه) استقلال اظهار داشت: می‌خواهم از روز اول که من به تمرین استقلال آمدم، شروع کنم. آن همه مردم و هوادار برای حمایت استقلال و تیم به تمرین ما آمدند و من شرمنده همه آن‌ها هستند. شما دیدید که چه اتفاقاتی را روی سکو‌ها رقم زدند و آن حضور هواداران زیر سایه آن اتفاق بد از بین رفت و آن اتفاق متاسفانه باعث ناراحتی کل تیم شد.

اصلاً شرایط خوبی نداریم

وی ادامه داد: من عذرخواهی کردم، ولی با عذرخواهی هیچ چیزی درست نمی‌شود. شرایط تیم را همه می‌دانند؛ ما سال گذشته ۲۰ بازیکن داشتیم و الان ۷ بازیکن را نداریم و با ۱۳ بازیکن تمرین می‌کنیم و به همین دلیل بازیکنان امید را آوردیم که با ما تمرین می‌کنند تا از بین آن‌ها بازیکنان خوبی را برای آینده تیم انتخاب کنیم. ما اصلاً شرایط خوبی نداریم. همه، اتفاقاتی که در این چند روز افتاده را می‌دانند.

با بیرانوند صحبت کردم و قرار شد به استقلال بیاید

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شد با علیرضا بیرانوند برای پیوستن به استقلال صحبت کرده است، گفت: روز اولی که صحبت شده بود، من هرگز در جریان این موضوع نبودم و اعتقاد داشتم که این انتقال صورت نمی‌گیرد، چون نمی‌گذارند.

بعد از اینکه اتفاق افتاد و مذاکره شد، من خودم با بیرانوند صحبت کردم و قرار بر این شد که بیاید. من می‌دانستم که ۳، ۴ روز یا یک هفته را از وقت را از دست می‌دهیم و همه پشت این نقل و انتقالات پنهان می‌شوند و مشکلات ما بیرون می‌زند.

مشکلات از روز اول بوده است و تیم را اذیت می‌کند

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: از روزی که درگیر این موضوع بودیم، ببینید چه اتفاقی افتاد. آیا ما یک بازیکن جذب کردیم یا اینکه توانستیم با کسی مذاکره کنیم و یا اینکه اتفاق مثبتی افتاد؟ من روز اولی که به این تیم آمدم، بازیکنان بابت پول‌های سال گذشته‌شان گلایه کردند که بیش از ۶۰-۷۰ درصد مانده است.

این مشکلات از روز اول بوده است و تیم را اذیت می‌کند. ما هرجا که صحبت کردیم، همه قبول کردند، ولی هیچ اتفاقی نیفتاده و مدیرعامل تیم هم رفت. با استعفای کریمی نمی‌دانیم با چه کسی باید صحبت کنیم، شاید تا دیروز می‌دانستیم.

استعفای من؟ نه، این کار همان‌هایی است که دوست ندارند ما اینجا باشیم

نکونام در واکنش به این موضوع که بحث استعفای او از سرمربیگری استقلال مطرح شده بود، گفت: نه، این هم کار همان‌هایی است که دوست ندارند ما اینجا باشیم.

در فوتبالی که تا امروز در آن هستم، هر زمانی که در استقلال بودم، بازی انجام دادم و موقعی هم که نبودم، هیچ حاشیه‌ای نداشتم. هواداران اینقدر به من لطف داشتند، اگر یک نفر هم اینجا طرفدار من باشد، تا آن روز تمام جانم را برای هوادار می‌گذارم تا دشمن‌شاد نشویم و سعی می‌کنیم کاری انجام دهیم که برای باشگاه و تیم خوب باشد.

هیچ دلگرمی نداریم

وی در پاسخ به این سوال که با این شرایط فکر می‌کند در نقل و انتقالات به اهدافش برسد؟ خاطرنشان کرد: اولین نکته این است که ما یک اردو داخل تهران خواستیم که کنسل شد.

من درباره یکسری چیز‌ها صحبت نمی‌کنم و دوست دارم در آرامش حل شود، ولی وقتی انجام نشود، مجبور هستم با هواداران در میان بگذارم. اردوی ما کنسل شد، به خاطر اینکه برنامه‌ای وجود نداشت و بازیکنی هم نبود. امیدوارم که اردوی دوم‌مان را بتوانیم برگزار کنیم و بازیکنان جدید بیایند.

درخصوص بازی دوستانه نیز با توجه به اینکه نفر به اندازه کافی نداریم، نمی‌توانیم برگزار کنیم. محمدحسین مرادمند تمرین نمی‌کند، چون قرارداد ندارد. او یک روز را به احترام من تمرین کرد که از او ممنون هستم. سعید مهری هم قراردادش را فسخ کرده و از تیم رفته است. این اتفاقاتی است که مردم و هواداران باید ببینند. هیچ چیزی هم نمی‌بینیم تا متوجه شویم تیم رو به جلو حرکت می‌کند. در واقع هیچ دلگرمی نداریم.

 

منبع: خبر ورزشی
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها