|

بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از ترکیه می‌آید

مهدی ترابی در حال متقاعد کردن دوست صمیمی‌اش برای پیوستن به پرسپولیس است.

بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از ترکیه می‌آید

به گزارش شبکه شرق، علی قلی‌زاده بازیکن تیم شارلروای بلژیک که فصل قبل به صورت قرضی در تیم ترکیه‌ای کاسیم پاشا بازی کرد هنوز تیم جدید خود را انتخاب نکرده است. 

چند روز قبل برخی رسانه‌ها به نقل از یک وب‌سایت لهستانی خبر پیوستن قلی‌زاده به لیگ این کشور را بازتاب دادند. اما پیگیری های خبرنگار اعتمادآنلاین حاکی از آن است که چنین چیزی صحت ندارد و قلی‌زاده هنوز بازیکن آزاد به حساب می‌آید و مشغول بررسی پیشنهادات است.

این در حالی است که پیش از این گفته شده بود که قلی‌زاده یک پرسپولیسی است و در صورت بازگشت به فوتبال ایران تنها لباس این تیم را بر تن خواهد کرد. 

در همین زمینه شنیده‌ها از باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که سرخ‌ها هنوز برای به خدمت گرفتن این وینگر تکنیکی ناامید نشدند و در این راه از یک حربه جالب هم استفاده کرده‌اند؛ اضافه کردن مهدی ترابی به روند مذاکرات. آن‌طور که منابع آگاه فاش کرده‌اند ترابی که از زمان بازی در سایپا دوست صمیمی قلی‌زاده به حساب می‌آید برای متقاعد کردن هم تیمی سابقش با او گفت‌وگو کرده است. 

حال باید دید مذاکرات طرفین در نهایت به کجا ختم خواهد شد و آیا این هافبک تکنیکی دوباره در کنار همبازی سابقش در سایپا یعنی مهدی ترابی قرار می‌گیرد یا وضعیت به شکل دیگری خواهد بود.  

 

منبع: اعتماد آنلاین
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها