|

نخستین حضور رئیس غیر ورزشی در آکادمی ملی المپیک/ جلسه خصوصی صدر با محمود خسروی‌وفا

رئیس جدید و غیر ورزشی آکادمی ملی المپیک در نخستین حضورش در آکادمی جلسه‌ای خصوصی با محمود خسروی‌وفا برگزار کرد.

نخستین حضور رئیس غیر ورزشی در آکادمی ملی المپیک/ جلسه خصوصی صدر با محمود خسروی‌وفا

به گزارش شبکه شرق، در پایان نوزدهمین جلسه هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک که روز ۹ خردادماه برگزار شد، فرهاد صدر به‌عنوان رئیس جدید آکادمی ملی المپیک معرفی شد.

صدر صبح امروز برای برگزاری جلسه با مسئولان کمیته ملی المپیک، برای نخستین بار به آکادمی ملی المپیک رفت تا درخصوص کم‌وکیف وظایفش در این نهاد تخصصی ورزش، بحث و تبادل‌نظر صورت گیرد.

طبق شنیده‌ها از دقایقی پیش جلسه دو نفره صدر با محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک در دفتر سابق علیرضا پاکدل در آکادمی ملی المپیک آغاز شده است.

قرار بود جلسه تودیع و معارفه سرپرست اسبق و رئیس جدید کمیته ملی المپیک طی همین روزها برگزار شود اما با توجه به برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های هندبال آسیا به میزبانی اصفهان و حضور علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون و سرپرست اسبق آکادمی ملی المپیک در محل برگزاری بازی‌ها، گفته می‌شود جلسه تودیع و معارفه پاکدل و صدر، در پایان رقابت‌های جام باشگاه‌های هندبال آسیا برگزار خواهد شد.

از سوی دیگر شنیده می‌شود انتخاب صدر که کاملا از فضای ورزش دور بوده برای ریاست تخصصی ترین نهاد ورزشی کشور با انتقاد های فراوانی روبه رو شده تا جایی که حتی اعضای هیات اجرایی نیز از مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک برای این انتخاب به شدت انتقاد کردند.

 

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها