|

پرسپولیس با پیروزی بر هوادار فینالیست شد / چهارشنبه، استقلال - پرسپولیس در فینال جام حذفی

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر هوادار در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به فینال راه پیدا کرد تا حریف استقلال در دیدار نهایی شود. جدال دو تیم روز چهارشنبه دهم خرداد برگزار خواهد شد.

پرسپولیس با پیروزی بر هوادار فینالیست شد / چهارشنبه، استقلال - پرسپولیس در فینال جام حذفی

به گزارش شبکه شرق، تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر هوادار در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به فینال راه پیدا کرد تا حریف استقلال در دیدار نهایی شود. جدال دو تیم صد و یکمین دربی تهران است که یک جام خواهد داشت.

دومین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز پنجشنبه بین تیم‌های هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه پاس برگزار شد که این دیدار با برتری ۳ بر یک سرخپوشان به پایان رسید.

شاگردان گل محمدی که پس از قهرمانی در لیگ بیست و دوم در شرایطی روحی مطلوبی قرار داشتند برای رسیدن به فینال خیلی زود به گل رسیدند و در دقیقه ۴ توسط گئورگی گولسیانی و در دقیقه ۹ توسط وحید امیری به دو گل رسیدند.

در ادامه بازی هر چند هوادار موقعیت‌هایی را روی دروازه پرسپولیس خلق کرد، اما این تیم نتوانست از پنالتی که در دقیقه ۳۳ برایش به دست آمد استفاده کند. در این دقیقه مرتضی پورعلی گنجی با مهاجم حریف برخورد کرد که علی صفایی اعلام پنالتی کرد.

این ضربه را مسعود شجاعی بازیکن و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در دقیقه ۳۵ زد، اما علیرضا بیرانوند توپ را مهار کرد تا برتری سرخ‌ها مطمئن باقی بماند و دقایق باقی مانده حساسیت بیشتری پیدا نکند.

در دقایق پایانی نیمه اول پرسپولیس به یک گل دیگر رسید، اما داور اعلام آفساید کرد.

شروع نیمه دوم با برتری هوادار همراه بود و این تیم با حملات پرتعداد خود به گل رسید. در دقیقه ۶۱ علی صفایی که نیمه اول یک پنالتی برای هوادار گرفته بود، دوباره اعلام پنالتی کرد تا این بار بابک مرادی پشت توپ بایستد و بیرانوند را مغلوب کند.

در دقیقه ۷۲ پرسپولیس در یک ضد حمله توسط عیسی آل کثیر به گل سوم رسید تا خیال سرخپوشان برای رسیدن به پیروزی راحت شود.

پرسپولیس با این پیروزی راهی دیدار فینال شد تا دربی صد و یک را برابر استقلال برگزار کند. دیداری که حتما یک برنده خواهد داشت و تیم برنده یک جام قهرمانی را به کلکسیون افتخاراتش اضافه خواهد کرد.

 

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها