|

زمان تقریبی آغاز لیگ جدید مشخص شد

مسؤول کمیته مسابقات سازمان توضیحاتی درمورد جلسه روز گذشته با امیر قلعه‌نویی ارائه کرد.

زمان تقریبی آغاز لیگ جدید مشخص شد

به گزارش شبکه شرق، سهیل مهدی، در مورد جلسه روز گذشته مسؤولان سازمان لیگ با کادر فنی و مدیران تیم ملی در خصوص تقویم فصل آینده فوتبال ایران اظهار داشت: امروز قرار است در مورد جزئیات جلسه روز گذشته جمع‌بندی کرده و نتایج را روی سایت سازمان لیگ منتشر کنیم. البته هنوز برنامه‌ها قطعی نشده است. امیر قلعه‌نویی زحمت زیادی در این مورد کشید. او هم برنامه‌های تیم ملی و هم باشگاه‌ها را دید و حتی به برنامه‌های تیم امید نیز توجه کرد. خیلی در این قضیه دقت زیادی داشت تا همه برنامه‌ها مدنظر قرار بگیرد.

وی در خصوص اینکه آیا زمان خاصی برای شروع فصل آینده لیگ برتر در نظر گرفته شده است، پاسخ داد: با توجه به کمپ‌ها و اردوهای تیم ملی باید برخی روزها را به ما اعلام کرده و ما هم برنامه خود را جابه‌جا کنیم. در نهایت پس از ویرایش نهایی و بررسی سرمربی تیم ملی، زمان قطعی شروع لیگ را اعلام خواهیم کرد.

مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص آغاز رقابت‌های فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا از شهریور امسال توضیح داد: باید این برنامه را نیز در کنار اردوی تیم ملی در نظر بگیریم. قلعه‌نویی دقت خیلی زیادی روی این موضوع داشت و به عنوان سرمربی تیم ملی تمام جوانب را بررسی کرد. حتی  برنامه‌های پیش‌رو تیم ملی امید و بازی‌های این تیم را هم دید و وقت زیادی گذاشت. بالای 4 ساعت روز گذشته جلسه داشتیم و باید از او تشکر کنم.

مهدی در خصوص زمان برگزاری فینال جام‌حذفی و استراحت بین دو فصل تیم‌ها تأکید کرد: هنوز زمان برگزاری فینال جام‌حذفی قطعی نشده اما پس از پایان لیگ بلافاصله به سراغ برگزاری دیدارهای نیمه‌نهایی و فینال این رقابت‌ها می‌رویم. باید دید چه تیم‌هایی به مرحله نیمه‌نهایی می‌روند و پس از آن زمان دیدارهای باقیمانده را اعلام خواهیم کرد. باید با توجه به حضور نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا و جام ملت‌ها، فرصت خوبی برای استراحت تیم‌ها در بین 2 فصل در نظر بگیریم. امسال AFC تقویم بسیار سنگینی دارد. لیگ قهرمانان آسیا بار دیگر به سبک قدیمی‌اش برگزار خواهد شد و مسابقات رفت و برگشت خواهد بود. همه این‌ داستان‌ها را داریم.

وی در خصوص اینکه آیا احتمال دارد لیگ از دهه اول مرداد شروع شود، گفت: به امید خدا.

مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص اینکه آیا احتمال دارد به جای 2  هفته، 3 هفته پایانی لیگ فعلی همزمان برگزار شود، توضیح داد: برنامه خودمان را اعلام کرده‌ایم و بر همان اساس جلو می‌رویم به همین دلیل فقط دو هفته پایانی لیگ همزمان خواهد بود.

 

منبع: فارس
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها