|

سرپرست استقلال خبر داد

لغو حکم ۵۰ مشاور استقلال!

سرپرست و رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه تمام تمرکزم را برای حل مشکلات استقلال گذاشته ام گفت: فقط ۴ روز فرصت داریم که بتوانیم مشکلات تیم را برطرف کنیم.

لغو حکم ۵۰ مشاور استقلال!

به گزارش شبکه شرق، حجت کریمی در حاشیه دیدار استقلال و هوادار گفت: جلسه خوبی را با وزیر ورزش برگزار کردیم و امیدواری‌های زیادی بوجود آمده تا هر چه زودتر مشکل استقلال با استراماچونی برطرف شود.

سرپرست باشگاه استقلال گفت: ما ۴ روز فرصت داریم تا همه مشکلات مالی را برطرف کنیم و من تمام تمرکزم را گذاشته‌ام تا بتوانیم یک اتفاق خوب را رقم زده و دل هواداران را شاد کنیم.

کریمی در پاسخ به این پرسش که به بازیکنان پولی پرداخت کرده‌اید یا نه گفت: متأسفانه پرداختی نداشته‌ایم و من شرمنده آنها شده‌ام. آنها به خاطر پیراهن بازی می‌کنند و غیرت خود را نشان داده‌اند.

کریمی در پاسخ به این پرسش که آیا برای دربی پاداشی هم در نظر گرفته‌اید گفت: حتماً این کار را خواهیم کرد و در صورت برد استقلال برابر پرسپولیس به آنها پاداش خواهیم داد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص لغو حکم مشاوران باشگاه استقلال گفت: حدود ۴۰-۵۰ مشاور در استقلال داشته و این مسئله تنها به این دوره ختم نمی‌شود و از مدتها پیش مشاوران زیادی در باشگاه بوده‌اند که من با توجه به شرایط موجود حکم همه آنها را لغو کرده‌ام.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با ساپینتو جلسه‌ای را برگزار کرده‌اید یا خیر گفت: با توجه به دغدغه‌هایی که داریم هنوز این اتفاق میسر نشده و من تلاش می‌کنم تا روز دوشنبه یک جلسه خوب را با ساپینتو برگزار کنم.

کریمی در خصوص برنامه‌ای برای درآمدزایی استقلال هم گفت: فعلاً اجازه دهید تا مشکلات را برطرف کنیم تا بعداً ببینیم چه کارهایی باید انجام بدهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید تا ۳۱ فروردین مطالبات استراماچونی و مدیران را پرداخت کنیم. در غیر این صورت هم پنجره نقل و انتقالاتی بسته خواهد شد و هم کسر امتیازها.

 

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها