|

ستاره پرتغالی بهترین بازیکن لیگ عربستان شد

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، به عنوان بهترین بازیکن ماه فوریه لیگ روشن عربستان انتخاب شد.

ستاره پرتغالی بهترین بازیکن لیگ عربستان شد

به گزارش شبکه شرق، کریستیانو رونالدو از زمان انتقال بزرگش به باشگاه النصر عربستان در این کشور به شدت مورد توجه قرار داشته و هر حرکت او از طرف رسانه‌ها دنبال می‌شود. ستاره پرتغالی در عین حال نقش مهمی در جلب توجه جهانی به لیگ فوتبال عربستان داشته است.

امروز لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی اعلام کرد جایزه بهترین بازیکن ماه فوریه این لیگ به کریستیانو رونالدو تعلق گرفته است. لیگ روشن از طریق حساب توییتری خود این خبر را اعلام کرد و گفت جایزه به زودی به صورت رسمی به کریستیانو اهدا خواهد شد.

اسطوره پرتغالی باشگاه النصر در ماه فوریه برای این تیم درخشان ظاهر شده است. او در این یک ماه برای تیمش 8 گل به ثمر رساند. رونالدو در این مدت یک هت‌تریک و یک پوکر به نام خود ثبت کرد و یک گل دیگر هم به ثمر رساند. از این گذشته ستاره پرتغالی در جریان دو گل دیگر تیمش هم نقش مستقیم داشت. این آمار خارق‌العاده ستاره پرتغالی تنها در جریان 4 بازی ثبت شد.

بر اساس اعلام لیگ عربستان جایزه بهترین دروازه‌بان ماه فوریه هم به مارسلو گروهه، دروازه‌بان الاتحاد، تعلق گرفت. او در چهار مسابقه دروازه تیمش را بسته نگه داشت و اتحاد از این چهار مسابقه در سه بازی به پیروزی رسید و یک بازی هم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ویسنته مورنو، مربی اسپانیایی الشباب، هم به عنوان بهترین مربی ماه فوریه انتخاب شد. او در این ماه با تیمش سه پیروزی پیاپی به دست آورد.

منبع: ورزش3
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها