|

تقاضای مالی استقلالی ها از رئیس جمهور

اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در جلسه امروز هیئت مدیره به این نتیجه رسیدند که فقط رئیس جمهور می تواند به آنها کمک کند.

تقاضای مالی استقلالی ها از رئیس جمهور

به گزارش شبکه شرق، مدیران باشگاه استقلال برای حل مشکل مالی این مجموعه جهت پرداخت بدهی سنگین آندره آ استراماچونی گردهم آمدند. اعضای این هیأت در این جلسه بیش از هر موضوعی به بحث تهیه پول پرداختند و در نهایت با توجه به مشکلات دریافت وام و نبودن افراد متمول دور و بر باشگاه برای گرفتن قرض به این نتیجه رسیدند که باید دست نیازشان را به سمت دولت دراز کنند.

یکی از مدیران باشگاه استقلال در این جلسه خطاب به دیگر اعضا گفت: «با توجه به اهمیت و جایگاه تیم استقلال برای بخش اعظمی از فوتبالدوستان کشور در سطح جامعه باید هرچه سریعتر این موضوع را به اطلاع مدیران دولت برسانیم». گرچه عنوان شده بود که در روزهای اخیر یکی از مسئولان باشگاه با معاون اول رییس جمهور نیز صحبتی در این باره انجام داده بود.

یکی دیگر از اعضای این هیئت در صحبتی که با خبر ورزشی داشت در پاسخ به این پرسش که با وجود مشکل سانحه سقوط هلی‌کوپتر و وضعیت ناپایدار حمید سجادی - وزیر ورزش و جوانان و رییس مجمع باشگاه استقلال - آیا نقطه روشن یا چراغ سبزی از سوی مسئولان دولت در این زمینه مشاهده شده یا نه توضیح داد: «فعلاً تا اینجا هیچ چراغ سبزی از دولتمردان ندیده‌ایم. ظاهراً  اما وضعیت باشگاه استقلال بسیار خطرناک و بغرنج است. در این شرایط خاص همه امیدمان به شخص اول دولت یعنی رئیس جمهور است».

وی خاطرنشان کرد: «امیدواریم آقای ابراهیم رئیسی در این زمینه با تمهیداتی که در نظر می گیرند توصیه کنند تا از منابع موجود لااقل بخشی از این بدهی تامین شود. چرا که با افزایش قیمت ارز در روزهای اخیر مبلغ جریمه فیفا و بدهی به استراماچونی بسیار افزایش پیدا کرده است».

ناگفته نماند؛ باشگاه استقلال حداکثر تا یازدهم فروردین فرصت دارد که این بدهی را بپردازد. در غیر اینصورت احتمالا با بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی و کسر ۶ امتیاز که اولین جریمه فیفا است، مواجه خواهد شد و در ادامه نیز جرایم سنگین تری برای باشگاه استقلال تعیین می شود.

منبع: اعتماد آنلاین
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها