|

فوتبال در هفته‌ای که گذشت؛

بلیت ۱۰۰ میلیاردی برای تماشای کریس و رونالدو تا رکوردشکنی هالند

فوتبال جهان طی یک هفته‌ای که گذشت اتفاقات جذاب ریز و درشتی را به خودش دید؛ از تقابل رونالدو و مسی در عربستان، بلیت ۱۰۰ میلیارد تومانی برای عکس گرفتن با مسی و رونالدو، رکوردشکنی دیوانه‌وار ارلینگ هالند در لیگ برتر انگلیس تا چالش عجیب لبرون جیمز با زلاتان ابراهیموویچ.

بلیت ۱۰۰ میلیاردی برای تماشای کریس و رونالدو تا رکوردشکنی هالند

سپهر خرمی- فوتبال جهان طی یک هفته‌ای که گذشت اتفاقات جذاب ریز و درشتی را به خودش دید؛ از تقابل رونالدو و مسی در عربستان، بلیت ۱۰۰ میلیارد تومانی برای عکس گرفتن با مسی و رونالدو، رکوردشکنی دیوانه‌وار ارلینگ هالند در لیگ برتر انگلیس تا چالش عجیب لبرون جیمز با زلاتان ابراهیموویچ.

 

بچه غول نروژی و رکوردی جاودانه

ارلینگ هالند یکشنبه شب با هت‌تریک مقابل ولورهمتون به رکورد عجیبی دست یافت. هالند موفق شد فقط طی ۲۰ مسابقه به تعداد ۲۵ گل در لیگ برتر انگلیس برسد و برای چهارمین بار در این رقابت‌ها هت‌تریک کند. نکته جالب اینکه؛ هالند فقط ۲۰ مسابقه نیاز داشت تا از سه هت‌تریک رونالدو طی ۹ فصل عبور کند! رکورد این موضوع در اختیار آلن شیرر در سال ۱۹۹۵ است.

ارلینگ هالند در بوندسلیگا 62 گل در 67 مسابقه زد درحالی که در لیگ انگلیس 25 گل در 20 بازی وارد دروازه حریفان کرده است.

 

هدیه را باز نکرده پس فرستاد!

سال ۲۰۲۱ آغاز درگیری لبرون جیمز و زلاتان بود که مهاجم سوئدی میلان در انتقاد به صحبت‌های جیمز گفت:" ورزشکاران نباید در سیاست ورود کنند چون دانشش را ندارند". جیمز نیز در پاسخ به انتقاد زلاتان گفت خود تو سال گذشته بابت اظهارنظرهای نژادپرستانه علیه‌ خودت اعتراض کرده بودی!

 

حالا اتفاق عجیبی بین این دو رخ داده است؛ کمتر از ۵ روز پیش لبرون جیمز پیراهن تیم لس‌آنجلس‌لیکرز با شماره خودش را برای زلاتان پست کرد اما زلاتان به‌جای قدردانی از این هدیه؛ پیراهن را امضا و مجدد برای لبرون جیمز ارسال کرد! زلاتان تصور می‌کرد جیمز این پیراهن را فرستاده تا او برایش امضا کند!

 

عکس با رونالدو و مسی؛ ۱۱۵ میلیارد تومان

در هفته‌ای که گذشت دیدار نمادین منتخب ریاض و پاریسن‌ژرمن با حضور رونالدو و مسی برگزار شد‌. نکته جالب این بود که یک هوادار متمول عربستانی یک بلیت VIP را به قیمت ۲.۵ میلیون یورو معادل ۱۱۵ میلیارد تومان خریداری کرد تا بتواند با مسی و رونالدو عکس بگیرد و بین دو نیمه نیز وارو رختکن دو تیم شود. این درحالی است که چنین مبلغی صرف امور خیریه می‌شود و دو ستاره مطرح دنیا نیز سهمی از فروش بلیت طلب نکردند.

 

کلوپ به ۱۰۰۰ رسید

شنبه شب لیورپول و چلسی از هفته بیست و یکم مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با تساوی بدون گل پایان یافت‌. نکته حائز اهمیت برای یورگن کلوپ بود که برای هزارمین بار به عنوان سرمربی روی نیمکت یک تیم فوتبال نشست. او در پایان نشست خبری شوخی‌ای با آرسن ونگر کرد و گفت:" شنیده‌ام که ونگر در هزارمین بازی خود شش بر صفر شکست خورده پس من باید خوشحال باشم که چنین اتفاقی برای من رخ نداد!"

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها