|

راهنمای خرید چمن مصنوعی فوتبالی

چمن مصنوعی در انواع گوناگونی قرار دارد و باید قبل از خرید اطلاعات بالایی در این زمینه داشته باشید، تا بتوانید محصول مناسب با کار خود را تهیه کنید

راهنمای خرید چمن مصنوعی فوتبالی

در زمین هایی که مسابقات فوتبالی به صورت حرفه ای برگزار می شود، یکی از مهم ترین مسائل حفظ سلامت ورزشکار و بالا نگه داشتن عملکرد اوست. از این رو، ایجاد زمین مناسب برای بازیکنان بسیار مهم می باشد. در حال حاظر، سیستم های چمن مصنوعی متعددی در بازار وجود دارد، اما شما باید هنگام خرید، اطلاعاتی در رابطه با این محصول داشته باشید تا بتوانید متناسب با زمین فوتبال، چمن مصنوعی ورزشی تهیه کنید.

فاکتورهای مهم در خرید چمن مصنوعی فوتبالی

قابلیت‌ها و ویژگی‌های این محصول موجب شده؛ افراد زیادی از چمن مصنوعی استفاده کنند؛ زیرا بسیاری از محدودیت‌های چمن‌ طبیعی را پشت‌ سرگذاشته و امکانات مطلوبی را به بازیکنان ارائه می‌دهد. درصورتی که قصد خرید چمن‌ مصنوعی مخصوص زمین‌های فوتبال را دارید، بهتر است، ابتدا الویت‌ها و شرایط خود را در نظر داشته باشید. همچنین، شناخت فاکتورهای مهم در انتخاب این نوع چمن‌ها، به شما در خرید بهترین و مناسب‌ترین گزینه کمک می‌کند. بنابراین، هنگام خرید چمن مصنوعی فوتبالی این موارد را درنظر داشته باشید:

1.ارتفاع الیاف

یکی از مهم‌‎ترین فاکتورهایی که در انتخاب چمن‌ مصنوعی فوتبالی باید به آن توجه کنید، ارتفاع الیاف تشکیل‌دهنده چمن است. با توجه ‌به استانداردهای تعیین‌ شده در تولید انواع چمن مصنوعی، ارتفاع مناسب برای چمن‌ مصنوعی فوتبالی بین 40 تا 60 میلی‌متر در نظر گرفته شده است. همچنین، توجه داشته باشید که ضخامت الیاف نباید کم و نازک باشد. این درحالی است که چمن‌های مصنوعی با الیاف نازک و ارتفاع کمتر از 40 میلی‌متر، دارای کاربرد تزئینی هستند.

2.تراکم الیاف چمن مصنوعی

58

 

علاوه ‌بر ارتفاع الیاف، باید به تراکم آن نیز توجه کنید؛ زیرا چمن‌ مصنوعی فوتبالی با تراکم بالا، کیفیت و دوام بیشتری دارد. همچنین، چمن‌های مصنوعی پرتراکم، انعطاف بیشتری داشته و قابلیت برگشت‌پذیری آن نیز مناسب بازی‌های فوتبال است. اگرچه، قیمت چمن‌ مصنوعی پرتراکم بالاتر از سایر مدل‌ها است، اما مقاومت آن دربرابر آسیب و همچنین عمر استفاده ‌از آن نیز بیشتر است. بنابراین، با انتخاب ای نوع چمن مصنوعی برای زمین فوتبال، می‌توانید در هزینه خود در دراز مدت صرفه‌جویی کرده و درعین حال از راحتی بازی روی آن لذت ببرید.

3.ضخامت

75

ضخامت الیاف یا همان دیتکس، ازجمله فاکتورهای مهمی است که هنگام خرید این محصول باید به آن توجه داشته باشید. چرا که، این ویژگی ارتباط مستقیمی با کیفیت و دوام چمن مصنوعی دارد. توصیه می‌شود، برای زمین های فوتبال چمن‌های مصنوعی را انتخاب کنید که حداقل ضخامت الیاف آن بین 12000 تا 16000 باشد. اگرچه ضخامت بیشتر، قیمت چمن مصنوعی را افزایش می‌دهد اما عمر و کیفیت آن استفاده بهتری را نیز ارائه می‌دهد.

علاوه بر موارد گفته شده، هنگام خرید چمن مصنوعی عوامل دیگری هستند که باعث کیفیت چمن مصنوعی می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره عوامل موثر بر کیفیت چمن مصنوعی فوتبالی و دلایل انتخاب آن اینجا را کلیک کنید.

4.زهکشی بالا

همانطور که مطلع هستید، انباشته ‌شدن آب زیر چمن‌ مصنوعی، باعث آسیب و‌ افت کیفیت بازی و حرکت بازیکنان می‌شود. بنابراین، درکنار فاکتورهای ذکرشده، به قابلیت زهکشی چمن مصنوعی نیز توجه داشته باشید. برای اطمینان از این موضوع، توصیه می‌شود، پیش از خرید، درصد تخلیه آب از چمن مصنوعی و همچنین روش زیرسازی آن را به‌ خوبی بررسی کنید.

5.مقاوم در برابر تغییرات آب و هوایی

مطمئناً شما قصد دارید در هر فصلی از سال، در زمین‌های فوتبال به بازی و تفریح بپردازید اما تغییرات آب‌ و هوایی مانند بارش باران، برف و گرمای آفتاب مانع از این‌کار می‌شود. به همین دلیل، اکثریت افراد ترجیح می دهند از چمن مصنوعی بجای چمن طبیعی در زمین های خود استفاده کنند تا در هر فصلی از سال مانعی برای بازی و تمرین آنها وجود نداشته باشد.

چمن مصنوعی فوتبالی از کجا بخریم؟

875

چمن مصنوعی در انواع گوناگونی قرار دارد و باید قبل از خرید اطلاعات بالایی در این زمینه داشته باشید، تا بتوانید محصول مناسب با کار خود را تهیه کنید. علاوه بر این، فروشگاهی که می خواهید این محصول را تهیه کنید، بسیار مهم می باشد. اگر در این حوزه، مجموعه مطمئن برای خرید چمن مصنوعی نمی شناسید، ما به شما مجموعه خانه چمن را پیشنهاد می‌کنیم.

این فروشگاه در زمینه فروش و نصب انواع چمن‌ مصنوعی ورزشی و تزئینی فعالیت دارد. مهم‌ترین ویژگی خانه چمن که باعث شده ما به شما این مجموعه را معرفی کنیم، کیفیت بالا و تنوع در محصولات آنهاست. شما می توانید، برای انتخاب انواع چمن مصنوعی فوتبالی و قیمت چمن مصنوعی خانه چمن به سایت این مجموعه به نشانی khanechaman.com مراجعه نمایید و با مشورت و راهنمایی کارشناسان، مناسب‌ترین گزینه را خریداری کنید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها