|

فوتبال دنیا در هفته‌ای که گذشت/ جادوی تن‌هاخ تا امید به زندگی هالر

در روزهایی که سینیشا میهایلویویچ و جانلوکا ویالی بعد از تحمل سخت بیماری سرطان از دنیا رفتند؛ هالر اما با انگیزه فراوان توانست سرطان را بعد از شیمی درمانی ۴ ماهه شکست دهد و به میادین برگردد.

فوتبال دنیا در هفته‌ای که گذشت/ جادوی تن‌هاخ تا امید به زندگی هالر

سپهر خرمی- فوتبال اروپا طی یک هفته اخیر با اتفاقات جذابی روبه‌رو شد. از پیروزی بزرگ آرسنال مقابل تاتنهام و تضمین صدرنشینی توپچی‌های لندن، رکوردشکنی تن‌هاخ، بازگشت هالر و شکست سرطان توسط او. در پایان مرور تنش عجیب بین پیکه و شکیرا نیز نشان می‌دهد دو ستاره دنیای موسیقی و فوتبال چطور به جان هم افتادند‌.

 

هالر؛ سرطان را شکست داد

در روزهایی که سینیشا میهایلویویچ و جانلوکا ویالی بعد از تحمل سخت بیماری سرطان از دنیا رفتند؛ هالر اما با انگیزه فراوان توانست سرطان را بعد از شیمی درمانی ۴ ماهه شکست دهد و به میادین برگردد. هالر مهاجم تیم فوتبال دورتموند است که اواسط سال ۲۰۲۲ متوجه شد که باید از فوتبال کنار برود؛ او چهارماه سخت را پشت سر گذاشت و در بازگشت دوباره به فوتبال در دیداری تدارکاتی مقابل بازل هت‌تریک کرد تا هواداران دورتموند از او تحت عنوان "امید به زندگی" یاد کنند.

 

تنش عجیب شکیرا و پیکه

این دو ستاره مطرح موسیقی و دنیای فوتبال بعد از ۱۱ سال زندگی مشترک به دلیل خیانت پیکه از یکدیگر جدا شدند. شکیرا اما هفته گذشته قطعه‌ای را منتشر کرد که به صورت علنی به پیکه تاخته بود. شکیرا در این ترانه خطاب به پیکه گفت که تو ماشین فراری را با رنو تویینگو و ساعت رولکس را با کاسیو عوض کردی. پیکه نیز برای تلافی دست به ابتکار جالبی زد. او به تمام کارمندان شرکت خود یک ساعت کاسیو هدیه داد و فردای این ترانه یک خودروی رنو تویینگو خرید!

 

جادوی تن‌هاخ در تائتر رویاها

فصل پیش منچستریونایتد بعد از ۴۹ مسابقه به ۲۰ برد دست یافت؛ این فصل اما با حضور تن‌هاخ؛ یونایتد بعد از گذشت ۲۷ مسابقه در تمامی رقابت‌ها به ۲۰ پیروزی رسیده و طی شش ماه حضور این مربی هلندی، یونایتد توانسته از سد سیتی، آرسنال، تاتنهام و لیورپول در تقابل مستقیم عبور کند. آمار شگفت‌انگیز دیگر اینکه تن‌هاخ اولین سرمربی تاریخ باشگاه منچستر یونایتد است که توانسته بعد از ۲۷ مسابقه به ۲۰ برد برسد؛ در واقع‌ سریع‌ترین رکورد ممکن در تاریخ باشگاه.

 

طلسم‌هایی که با آرتتا شکسته شد!

آرسنال یکشنبه شب در دربی شمال لندن به پیروزی مهمی مقابل تاتنهام دست یافت‌. شاگردان آرتتا مقابل شاگردان کونته با دو گل پیروز شد تا صدرنشینی‌اش را با ۴۷ امتیاز تثبیت کند‌‌. نکته جذاب اما برمیگردد به آخرین برد آرسنال در زمین تاتنهام که در سال ۲۰۱۴ رخ داد؛ جایی که آرتتا سرمربی فعلی آرسنال، کاپیتان و آرسن ونگر سرمربس توپچی‌های لندن بود‌ طلسم با آرتتا شکست؛ این بار در قامت سرمربی!

 

ادیسون کاوانی: دیگر شهرت را نمی‌خواهم!

مهاجم سابق منچستر یونایتد و ناپولی از زندگی لاکچری همراه با شهرت خسته شده است‌. او در گفت‌وگویی با یکی از رسانه‌های اروگوئه‌ای گفت: «خیلی سخت است که آزادی خود را رها کنید، زیرا به عنوان یک بازیکن فوتبال همیشه در اتوبوس، در هتل، هواپیما یا استادیوم هستید. دلم برای بچه بودن و داشتن آزادی بدون تعهد یا مسئولیت تنگ شده است. مردم فکر می‌کنند معروف بودن یا پول داشتن مهمترین چیز است، اینطور نیست. افراد موفق کسانی هستند که با آزادی زندگی می‌کنند و زندگی خود را به طور کامل با عزیزانشان می‌گذرانند."

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها