|

ساپینتو: از بازیکنانم راضی هستم

سرمربی استقلال از عملکرد بازیکنانش در بازی با تراکتور راضی است.

ساپینتو: از بازیکنانم راضی هستم

به گزارش شبکه شرق، استقلال امروز (پنجشنبه) در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال با نتیجه ۲ بر یک مقابل تراکتور به برتری رسید.

ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: ما در نیمه اول خیلی محکم و خوب ظاهر شدیم و رفتار و تمرکز بالایی داشتیم و توانستیم فشار زیادی به تراکتور وارد کنیم. ما به همه نشان دادیم که این بازی را باید ببریم.

او افزود: ما رفتار متفاوتی از خود در مقایسه با بازی قبلی نشان دادیم. ما در نیمه اول چند موقعیت گل‌زنی ایجاد کردیم و لایق این بودیم که در همان نیمه اول پیش بیفتیم. در نیمه دوم باز هم بازی را خوب شروع کردیم. در مقایسه با بازی قبلی چه با توپ و چه بدون توپ حتی با این که می‌دانستیم آن‌ها چطور می‌خواهد ما را پرس کنند، خوب ظاهر شدیم. ما موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم و بازی مالکانه‌ای را به نمایش گذاشتیم.

متاسفانه روی یک موقعیت گل خوردیم. به نظرم آن گلی که خوردیم، برتری آن‌ها را نشان نمی‌داد ولی تیم ما برگشت. حتی در مقابل این گل ناعادلانه و با این که می‌دانستیم زمان زیادی برای برگشت نداریم، چند تعویض برای کمک به تیم انجام دادیم و سیستم را هم تغییر دادیم و جواب داد.

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها