|

ساپینتو: جنگنده بودیم و لیاقت پیروزی داشتیم

سرمربی استقلال می‌گوید تیمش لایق پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان بوده است.

ساپینتو: جنگنده بودیم و لیاقت پیروزی داشتیم

به گزارش شبکه شرق، ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: در ۱۵ دقیقه نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم و جنگنده بودیم و بازی را کنترل کردیم. اما در ۳۰ دقیقه آخر کنترل بازی را از دست دادیم و خوب بازی نکردیم. توپ‌های زیادی را لو دادیم و برای توپ‌های دوم هم نمی‌رفتیم. انگار در آن لحظات اعتماد به نفس نداشتیم. به بازیکنان در رختکن گفتم که خونسرد باشند و به خود ایمان داشته باشند. در ادامه باید تحرک‌مان زیاد می‌شد و سرعتی می‌شدیم. می‌دانستیم تیم حریف خوب و جنگنده بازی می‌کند. زمین چمن هم سرعتی نیست چون اندازه چمن بلند بود. برای تیم‌های بزرگی که بازی‌های کنترلی و سرعتی بازی می‌کنند، زمین خوبی نبود. در ادامه خواستیم از فضاهای بین خطوط استفاده کنیم و سرعتی باشیم و بیشتر پشت محوطه جریمه ظاهر شدیم اما موقعیت‌های زیادی را ایجاد نکردیم. با وجود اینکه موقعیت ایجاد نکردیم اما لایق پیروزی بودیم. حریف هم روی اشتباهات ما می‌خواست کار کند و از هر فرصتی می‌خواست استفاده کند که دروازه ما را تهدید کند.

 

او درباره پنالتی‌ای که برای استقلال گرفته شد و حواشی آن، خاطرنشان کرد: من چیزی از نیمکت‌مان ندیدم. یک پنالتی هم نبود، اول روی قایدی خطا شد و بعد روی آرمان رمضانی خطا شد. من ۳ بازیکن برای بازی بعدی از دست دادم. آن چیزی که من دیدم، این بود. 

 

ساپینتو در ادامه افزود: بازیکنان صنعت نفت آبادان شهامت دارند و از روحیه جنگندگی بالایی برخوردارند. آن‌ها به این باور رسیده بودند که می‌توانند کارهایی انجام دهند و کارهای خوبی با توپ انجام دادند که در نهایت تاثیر خودشان را بگذارند. این تیم خوب جنگید و برای ما بازی سختی بود اما هر بازی برای ما سخت است و باید از فرصت‌ها استفاده کنیم که گل بزنیم. 

 

او در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه استقلال در مصاف با صنعت نفت موقعیت گل نداشت، خاطرنشان کرد: ما یک پنالتی داشتیم. این نظر شما است. پنالتی، پنالتی است. اولین پنالتی باید روی قایدی گرفته می‌شد اما من به نظر شما احترام می‌گذارم.

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها