|

نشریه مارکای اسپانیا مدعی شد:

«رونالدو» به النصر عربستان پیوست

نشریه اسپانیایی مارکا مدعی شد: رونالدو که اخیرا به حضور خود در منچستر یونایتد پایان داده از اول ژانویه با قراردادی ۲.۵‌ ساله در تیم عربستانی النصر بازی خواهد کرد.

«رونالدو» به النصر عربستان پیوست

به گزارش شبکه شرق، نشریه مارکای اسپانیا مدعی شد؛ فوق‌ستاره پیشین تیم‌های منچستریونایتد و رئال مادرید با النصر عربستان به توافق رسیده است.

کریستیانو رونالدو که اخیراً قراردادش را با باشگاه منچستریونایتد با توافقی دو جانبه فسخ کرد، به نظر می‌رسد با باشگاه النصر عربستان به توافق رسیده است. نشریه اسپانیایی «مارکا» با انتشار گزارشی مدعی شد که این فوق‌ستاره ۳۷ ساله از اول ماه ژانویه برای النصر بازی خواهد کرد. طبق این گزارش؛ قراردادی که فوتبالیست پرتغالی با این باشگاه عربستانی منعقد خواهد کرد، دو فصل و نیم است.

نشریه اسپانیایی گزارش داد؛ این فوق‌ستاره پرتغالی در النصر درآمدی نزدیک به ۲۰۰ میلیون یورو به ازای هر فصل خواهد داشت و با این قرارداد تبدیل به پردرآمدترین ورزشکار جهان می‌شود. در حال حاضر لیونل مسی و نیمار به ترتیب در پاری‌سن‌ژرمن دستمزد سالیانه ۷۵ میلیون و ۷۰ میلیون یورو دریافت می‌کنند که این با دستمزدی که رونالدو قرار است در النصر بگیرد، فاصله زیادی دارد.

حتی با مرور لیست پردرآمدترین ورزشکاران در ایالات متحده، مشخص می‌شود که دستمزد این بازیکن پرتغالی فاصله زیادی با آن‌ها دارد. او در النصر زیر نظر رودی گارسیای فرانسوی کار خواهد کرد، تیمی که آلوارو گونزالس اسپانیایی و داوید اسپینای کلمبیایی را هم در اختیار دارد.

کریستیانو رونالدو که بحث پیوستن او به تیم‌هایی همچون پاری‌سن‌ژرمن، چلسی و نیوکاسل هم مطرح است، تابستان ۲۰۲۱ پس از ۱۲ سال به منچستریونایتد بازگشت. او در فصل اول حضورش در این تیم در ۳۹ بازی آمار ۲۴ گل زده را از خود برجای گذاشت، اما این فصل اوضاع برایش به خوبی پیش نرفت و در مجموع در ۱۶ بازی تنها سه بار موفق به گلزنی شد.

از باشگاه الریان قطر هم به عنوان دیگر مشتری رونالدو یاد شده است، مهاجمی که در حال حاضر با تیم ملی فوتبال پرتغال در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور دارد.

 

منبع: تسنیم
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها