|

آخرین فرصت برای بازگشت

تیم‌ملی فوتبال ایران فردا ظهر در دومین دیدار خود در جام‌جهانی به مصاف ولز خواهد رفت.

آخرین فرصت برای بازگشت

 سپهر خرمی- ماریو اسکوبار ِ گواتمالایی ۳۶ ساله قضاوت دیدار ایران و ولز را برعهده خواهد شد. 

 

ولزی ها میخواهند تاریخ سازی کنند

ولزی‌ها بعد از ۶۴ سال راهی جام‌جهانی شدند تا دوباره تاریخ‌سازی کنند. گرت بیل ستاره بی‌چون و چرای آن‌ها گفت وقتی سرود کشور ولز در جام‌جهانی شنیده شد جذاب‌ترین اتفاق ممکن برای ما بود.

 

داور نه چندان سرشناس!

ماریو اسکوبار ِ گواتمالایی ۳۶ ساله قضاوت دیدار ایران و ولز را برعهده خواهد شد. در ۱۵ می ۲۰۱۹، اسکوبار رسماً به عنوان داور جام طلای کونکاکاف ۲۰۱۹ در کاستاریکا، جامائیکا و ایالات متحده انتخاب شد. او برای قضاوت فینال جام طلای کونکاکاف ۲۰۱۹ بین مکزیک و ایالات متحده احضار شد و علاوه بر آن فینال لیگ قهرمانان کونکاکاف ۲۰۲۰ بین UANL و لس آنجلس اف سی را قضاوت کرد. اسکوبار همچنین یکی از داوران جام باشگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۰ در کشور بود.

 

۵۳۶ ماه فاصله از رویارویی گذشته

۲۹ فروردین ۱۳۵۷ ایران در ورزشگاه آزادی میزبان ولز بود که با یک گل شکست خورد. درواقع تقابل دو تیم در روز جمعه، دیداری است که بعد از ۵۳۶ ماه رخ می‌دهد!

 

سورپرایز کی‌روش؟

کارلوس کی‌روش با شش تعویضی که مقابل انگلیس انجام داد، غیرمستقیم اذعان کرد که ترکیب اشتباهی به زمین فرستاده. شنیده‌ها حاکی از آن است که حداقل دو تغییر بزرگ مقابل ولز خواهیم داشت. علی قلی‌زاده بازیکنی است که احتمالا بیشتر درموردش خواهیم شنید.

 

طارمی ستاره بازی می شود؟

مهدی طارمی ستاره تیم ایران با به ثمر رساندن دو گل مقابل انگلیس به اولین بازیکن آسیایی تاریخ تبدیل شد که در جام جهانی مقابل یک تیم اروپایی دبل می کند. طارمی با ۶۱ بازی ملی و ۳۰ گل زده میانگین یک گل زده در ۲ مسابقه را حفظ کرده است.

 

گلف‌بازی تا پایان جام‌جهانی برای گرت بیل ممنوع شد!

گرت بیل بازیکن ولز، علاقه خاصی به گلف بازی کردن دارد و یکی از دلایل مصدومیت‌های زیاد عضلانی برای او همین افراط در بازی گلف است. راب پیج سرمربی ولز به او توصیه کرده در خلال بازی‌های جام‌جهانی از بازی گلف فاصله بگیرد.

 

دردسر بیل در آمریکا

انتشار یک توییت باعث خشم آمریکایی‌ها علیه گرت بیل ستاره ولز شد! بعد از گلزنی بیل مقابل آمریکا از روی نقطه پنالتی، حساب توییتری لس‌آنجلس اف‌سی(تیمی که بیل برایش بازی می‌کند) تصویری از ستاره ولزی را که پرچم این کشور را در دست دارد، منتشر کرد و نام بیل را با حروف ممتد A به اشتراک گذاشت که معمولا تکرار یک حرف، به نشانه فریاد بلند و کشیدن ممتد آن اسم است. این اتفاق باعث شد تا مردم امریکا بخواهند گرت بیل از این باشگاه اخراج شود!

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها