|

دی ماریا: مسی توان حل هر مشکلی را دارد

ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین به ستایش از لیونل مسی پرداخت و گفت که او توان حل هر مشکلی را در میدان دارد.

دی ماریا: مسی توان حل هر مشکلی را دارد

به گزارش شبکه شرق، به نقل از لاناسیون، تیم ملی فوتبال آرژانتین یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.

 

آرژانتین در مرحله گروهی با تیم های لهستان، عربستان و مکزیک هم‌گروه است و در نخستین بازی خود به مصاف عربستان خواهد رفت.

 

امید نخست آرژانتین برای کسب عنوان قهرمانی و بالا بردن جام در قطر لیونل مسی است. آنخل دی ماریا به ستایش از مسی پرداخت و درباره این بازیکن گفت: مسی توانایی حل هر مشکلی را در میدان دارد. من همواره تلاش می کنم که در میدان با او ارتباط داشته باشم و صحبت کنم. هر بار که فرصت نزدیک شدن به مسی را داشته باشم با او صحبت می‌کنم تا از برنامه او باخبر شوم.

 

او ادامه داد: درست است که مسی بازیکن بسیار توانایی است اما نباید همواره توپ را به او داد بلکه باید در بهترین زمان به این بازیکن توپ داد. نباید همه برنامه ها با مسی باشد. دیگر بازیکنان هم مسئولیت دارند و هر کسی باید مسئولیت خود را به خوبی انجام دهد. ما آماده رقابت در جام جهانی هستیم. این امکان را داریم که با هر تیمی رقابت کنیم و به پیروزی برسیم.

 

دی ماریا در پایان گفت: قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا باعث شد انگیزه و روحیه تیم برای کسب دیگر جام های بزرگ بالا برود. برابر قهرمان اروپا یعنی ایتالیا هم به پیروزی رسیدیم و کیفیت بالای خود را نشان دادیم. می توانیم در جام جهانی هم بازی های خوبی را به نمایش بگذاریم.

 

دی ماریا فصل خوبی را با یوونتوس پشت سر نگذاشت و در بیشتر بازی ها مصدوم بود اما لیونل مسی با پاری سن ژرمن به روزهای اوج خود برگشته و بسیار آماده و سرحال نشان می دهد. آرژانتینی ها امید زیادی  دارند که با مسی جام قهرمانی را بعد از مدت‌ها در جام جهانی بالای سر ببرند.

 

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها