|

«طارمی» کنار رونالدو و ستاره‌های جام جهانی

فیفا در آستانه آغاز جام جهانی 2022 قطر طرح جالبی منتشر کرده که در آن مهدی طارمی ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان در کنار چند بازیکن برتر فوتبال دنیا حضور دارد.

«طارمی» کنار رونالدو و ستاره‌های جام جهانی

به گزارش شبکه شرق، فیفا در آستانه آغاز بزرگترین رویداد فوتبالی دنیا، طرح جالبی منتشر کرده که در آن مهدی طارمی ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان در کنار کریستیانو رونالدو و چند بازیکن برتر دیگر دنیا حضور دارد.

 کمتر از ۲ هفته تا شروع جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر فرصت باقی مانده است. از همین رو فیفا طرح جالبی قبل از شروع جام‌ جهانی منتشر کرده که در آن مهدی طارمی ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان در کنار کریستیانو رونالدو و سایر ستاره‌های کشورهای حاضر در این رقابت‌ها حضور دارد.

 

طرح فیفا برای جام جهانی

 

طارمی با توجه به درخشش فوق‌العاده در این روزها به همراه پورتو مورد توجه رسانه‌های دنیا قرار گرفته است به همین دلیل اکثر رسانه‌ها این بازیکن را مهره اصلی و کلیدی کارلوس کی‌روش در تیم ملی برای درخشش در جام‌جهانی می‌دانند. حال باید منتظر باشیم تا ببینیم تیم ملی و طارمی چه نتایجی در این دوره از رقابت‌ها کسب خواهند کرد.

در اهمیت درخشش این روزهای طارمی همین بس که دیروز یکی از خبرنگاران مطرح اهل ترکیه اعلام کرد که مهدی طارمی در لیست خرید باشگاه‌های چلسی، میلان و آرسنال قرار دارد.

تیم ملی ایران در گروه B مسابقات با تیم‌های انگلیس، آمریکا و ولز هم‌گروه است.

 

منبع: فارس
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها