|

حاشیه‌های بازی امروز پرسپولیس؛

اعتراض مسی‌ها به داوری بازی

در جریان دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان، نیمکت نشینان مس روی چند صحنه به داور اعتراض کردند.

اعتراض مسی‌ها به داوری بازی

به گزارش شبکه شرق، تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته نهم لیگ برتر از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی به مصاف مس رفسنجان رفت که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

 

پیش از آغاز بازی علیرضا بیرانوند به همراه احمد گوهری و ننکا مربی دروازه‌بانان پرسپولیس زودتر از سایرین وارد زمین شدند تا خود را برای بازی آماده کنند.

 

زمانی که بازیکنان در حال گرم کردن بودند، بیرانوند برخورد گرمی با منشا داشت و برای دقایقی با او صحبت کرد.

 

رضا درویش که برای تماشای بازی به ورزشگاه آمده بود، با استقرار در جایگاه تماشاگران بازی را تماشا کرد.

 

بعد از گلزنی لوکادیا از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۱۸، مهدی ترابی به سمت او رفت و با او دست داد.

 

حامد لک دروازه‌بان فصل گذشته پرسپولیس که حالا پیراهن مس رفسنجان را بر تن می‌کند، پیش از آغاز بازی به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و با گل‌محمدی خوش و بش کرد.

 

در دقیقه ۳۵، وحید امیری که یک کارت زرد پیش از این از داور گرفته بود، کنار خط طولی زمین روی حسن جعفری مرتکب خطا شد و همین موضوع باعث شد بازیکنان مس رفسنجان و نیمکت‌نشینان این تیم به داور اعتراض کنند. آن‌ها معتقد بودند داور باید بازیکن پرسپولیس را با کارت زرد دوم جریمه و از بازی اخراج کند.

 

در دقیقه ۶۹ بعد از تعویض ترابی با امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا که پیش از این بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را بسته بود، بازوبند را به دست عالیشاه بست.

 

شیخ دیاباته که در دقیقه ۸۴ با لوکادیا تعویض شد و وارد زمین شد، اولین بازی رسمی خود را برای پرسپولیس انجام داد.

 

در دقیقه ۲+۹۰ درحالی بازیکنان مس رفسنجان توپ را روی دروازه پرسپولیس ارسال کرده بودند، برخوردی درون محوطه جریمه پرسپولیس رخ داد و نیمکت نشینان مس رفسنجان اعتقاد داشتند خطای هند رخ داده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها