|

گل‌محمدی: مخالفتی با حضور ۳ روزه بازیکنان در تمرینات تیم ملی نداریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر فاصله بازی‌ها ۷ روز باشد ما مخالفتی با حضور ۳ روزه بازیکنان در اردوی تیم ملی نداریم.

گل‌محمدی: مخالفتی با حضور ۳ روزه بازیکنان در تمرینات تیم ملی نداریم

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: بازی مهمی در پیش داریم و باید برابر تیمی بازی کنیم که نتایج خوبی گرفته و فوتبال رو به جلو بازی می‌کنند. برای آقای ربیعی احترام قائل هستیم و باید تمرکز داشته باشیم و نتایج خوبی بگیریم. آماده بازی فردا هستیم.

وی درباره خط حمله تیمش هم گفت: در بازی تراکتور اتفاقاتی قبل و بین دو نیمه و بعد از بازی رخ داد که نمی‌توانم درباره آن صحبت کنم. شرایط برای بازی طبیعی نبود. برابر سپاهان هم خوب بازی کردیم اما تحت تاثیر بازی برابر تراکتور بودیم. جا دارد که بهتر بشویم و با توجه به وقفه لیگ ناهماهنگی زیادی در تیم ما رخ داد. در بازی فردا می‌توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. تمرکز خوبی در تمرینات داشتیم و برای بازی آماده هستیم.

او درباره حضور بازیکنانش در اردوهای تیم هم گفت: اگر فاصله بازی‌ها ۷ روز باشد ما مخالفتی با حضور ۳ روزه بازیکنان در اردوی تیم ملی نداریم اما وقتی فاصله ۶ روز باشد شرایط فرق می‌کند. ما دوست داریم تیم ملی به خوبی آمده شود و به هماهنگی برسند. تیم ملی هم نیاز به زمان بیش‌تری دارد تا خودش را برای جام‌جهانی آماده کند.

گل‌محمدی درباره حضور ساپینتو در اردوی تیم ملی هم گفت: تلفنی با کی‌روش صحبت کردم و لازم باشد مشکلی ندارم که حضوری به ساختمان پک بروم و با کی‌روش صحبت کنم.

او درباره وضعیت دیاباته هم گفت: دیاباته دیروز با تیم کار کرد و شاید فردا در لیست ما باشد.

وی درباره تغییر چهره‌اش و این که موهای خود را کوتاه کرده است هم گفت: بعدا درباره این موضوع صحبت می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط زمین تمرین تیمش هم گفت: با شرکت نفت برای در اختیار گرفتن زمین تهرانسر صحبت کردیم و قرار است قرارداد امضا شود. شرایط زمین ورزشگاه کاظمی واقعا خوب نیست.

او درباره شرایط داوری هم گفت: داوری بحثی است که در دو سه سال اخیر مطرح شده و فشار زیادی روی کمیته داوران بوده است. من دوست ندارم درباره داوری صحبت کنم. اتفاقی که در داربی پارسال رخ داد همیشه درباره آن بازی صحبت دارم. بهتر است کارشناسان فیلم آن بازی را ببینند. امسال هم داوران شرایط بهتری نسبت به سال‌های گذشته دارند. ممکن است در برخی بازی‌ها مشکلاتی باشد اما بخشی از این مشکلات طبیعی است. داوران می‌توانند بهتر باشند اما باید امکانات لازم را در اختیار آن‌ها بدهیم. آن‌ها حتی گوشی ارتباطی ندارند چه برسد به این که بخواهیم VAR داشته باشند.

گل‌محمدی همچنین گفت: تیم‌هایی که مدعی قهرمانی هستند از نظر بازیکن شرایط خوبی دارند و بازیکنان خارجی هم به تیم‌ها کمک می‌کنند و کیفیت لیگ از پارسال بهتر شده است. حضور مربیان بزرگ و بازیکنان خارجی رقابت‌ها را جذاب کرده است. امسال لیگ سختی داریم و هر تیمی بتواند کم‌ترین مشکلات را داشته باشد قهرمان می‌شود.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها