|

شمسایی: مسئولیت شکست با من است

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: به بازیکنانم گفتم که مسئولیت شکست با من است. آنها حداکثر تلاش خود را به کار بردند و بهترین عملکرد ممکن را داشتند.

شمسایی: مسئولیت شکست با من است

به گزارش ورزش سه، وحید شمسایی که 8 بار به عنوان بازیکن، فاتح جام ملت های فوتسال آسیا شده بود، در اولین تجربه سرمربیگری خود، ایران را به فینال رساند ولی با قبول شکست 3-2 از ژاپن، در کسب جام ناکام بود. او با قبول تمام مسئولیت های این باخت، اعلام کرد که به بازیکنان خود افتخار می کند.

شمسایی در مورد از دست دادن قهرمانی گفت: به بازیکنانم گفتم که مسئولیت شکست با من است. آنها حداکثر تلاش خود را به کار بردند و بهترین عملکرد ممکن را داشتند.

او در مورد ناراحتی شدید بازیکنان ایران بعد از باخت به ژاپن تاکید کرد: آنها نمی‌خواستند جام را از دست بدهند و گریه می‌کردند اما باید نتیجه را بپذیرند. اگر می خواهند آینده خوبی برای خود رقم بزنند، باید شکست را درک کرده و از آن درس بگیرند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بار دیگر با قبول مسئولیت شکست ادامه داد: ما برای تیم خود برنامه داشتیم و اگر اشتباهی رخ داد، همه اینها به عهده من و همکارانم است. می‌خواستم این قهرمانی را به مردم کشورم تقدیم کنم و امیدوارم عذر من را بپذیرند که نتوانستم. همه بازیکنان من امروز مثل همیشه فوق العاده بودند.

تعداد انگشت شماری از بازیکنان تیم سال 2018 که فاتح آسیا شدند در ترکیب امسال ایران حضور داشتند، با این وجود شمسایی آینده درخشانی برای نسل جدید متصور است. او در این خصوص گفت: پس از باخت، نمی خواهم در مورد گذشته صحبت کنم. من 10 بازیکن جدید آورده ام تا جایگزین 10 ستاره شوند. در آینده ای بسیار نزدیک این 10 بازیکن جدید ستاره های فوتسال ایران خواهند بود.

او در پایان اظهار داشت: اگر با تیم ادامه دهم، قطعا روی تمام نقاط ضعفی که داشتیم کار خواهم کرد. نمی‌خواهم بهانه‌ای بیاورم یا بگویم که این از دست دادن فرصت بود. قرار نبود امروز برنده باشیم و شرمنده ام که نتوانستم یک برد را به مردم کشورم تقدیم کنم."

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها