|

بیرانوند: حق مردم نیست که انقدر اذیت شوند

دروازه بان تیم ملی گفت: همه ما ناراحت شدیم. ما در اردوی تیم ملی بودیم و یک مقدار هم فشار بود و نمی‌توانستیم به خاطر قانون تیم ملی واکنشی نشان دادیم. به هرحال حق مردم نیست که انقدر اذیت شوند.

بیرانوند: حق مردم نیست که انقدر اذیت شوند

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  علیرضا بیرانوند پس از بازگشت تیم ملی از اردوی اتریش اظهار داشت: اردوی خوبی را داشتیم و دو بازی دوستانه مقابل اروگوئه و سنگال خیلی می‌تواند به ما کمک کند. با تیم‌های خوبی بازی داشتیم و نشان دادیم که حرف‌های زیادی برای گفتن در جام جهانی داریم.

وی در مورد اینکه ظاهرا روحیه تیم عوض شده بود، گفت: این یک چیز طبیعی است. کی روش اضافه شده بود و بازیکنان اکثرا با او کار کرده بودند و نظم و انضباط خوبی حاکم بود. البته زمان زیادی هم نبود که با بچه‌ها کار کند، اما با توجه به تجربه قبلی می‌دانستیم که او از ما چه می‌خواهد. در مجموع تیم خیلی خوبی هستیم.

دروازه بان تیم ملی در خصوص وضعیت آسیب دیدگی خودش عنوان کرد: کمرم مشکل دارد و در بازی درون تیمی اردوی تهران هم اذیت شدم. البته کی روش هم بعد از بازی با اروگوئه گفت که‌کاش قبل از مسابقه می‌گفتی که درد داری، اما برای من تیم ملی مهم بود. همین که مربی انگلیس بازی ما را از نزدیک می‌بیند نشان می‌دهد که حساب زیادی روی تیم ملی باز کرده‌اند. به هرحال تابع نظر سرمربی و پزشکان تیم ملی هستم.

بیرانوند در مورد حوادث رخ داده در کشور تاکید کرد: همه ما ناراحت شدیم. ما در اردوی تیم ملی بودیم و یک مقدار هم فشار بود و نمی‌توانستیم به خاطر قانون تیم ملی واکنشی نشان دادیم. به هرحال حق مردم نیست که انقدر اذیت شوند و امیدوارم مشکلات برطرف شود و همه خوشحال باشند.

وی در مورد اینکه ظاهرا دودستگی بین بازیکنان وجود دارد و تعویض طارمی این را نشان می‌داد، تاکید کرد: همچین چیزی اصلا نبود. تعویض مهدی طارمی هم چیز عجیبی نبود. او بعد از تعویض هم با همه نیمکت نیشنان دست داد و اصلا ناراحتی نبود. اگر قرار بر ناراحتی بود او با هیچ کس دست نمی‌داد. خودتان بگویید با آمدن کی روش اصلا چیزی به نام دو دوستگی می‌تواند وجود داشته باشد؟

دروزاه بان تیم ملی در پایان عنوان کرد: هدف ما خوشحالی مردم است و در دو بازی هم کی روش گفت فقط باید مردم را خوشحال کنید. باید در جام جهانی خوشحالی و شادی را به مردم هدیه دهیم.

 
 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها