|

پنجره نقل و انتقالات استقلال بسته شد

دادگاه CAS رای پرونده آندره آ استراماچونی را اعلام و طبق این حکم آبی ها 30 روز فرصت داشتند یک میلیون و 350 هزار یورو به این مربی ایتالیایی پرداخت کنند.

پنجره نقل و انتقالات استقلال بسته شد

به گزارش "ورزش سه"، آندر‌ه‌آ استراماچونی سرمربی سابق استقلال به دلیل پرداخت نشدن مطالبات خود به فیفا شکایت کرده بود. او ابتدا حکمی بسیار سنگین را علیه استقلال گرفت اما با اعتراض باشگاه آبی پوش پایتخت پرونده به دادگاه عالی ورزش رفت.

بعد از ارائه مستندات توسط باشگاه استقلال، سرانجام حکم تایید شد و دادگاه عالی ورزش نیز تایید کرد که استقلال مبلغی در حدود یک میلیون و 350 هزار یورو باید به استراماچونی بپردازد.

همچنین هرویه میلیچ مدافع کروات آبی ها نیز چندی قبل از این باشگاه به فیفا شکایت کرد و توانست حکمی 600 هزار دلاری را دریافت کند. محکومیت استقلال در این پرونده نیز قطعی شده است.

نکته مهم اینجا است که باشگاه استقلال هنوز نه پول میلیچ را پرداخت کرده و نه به استراماچونی پولی داده است!

بر اساس احکام صادر شده، استقلال 30 روز زمان داشت تا مطالبات میلیچ و استراماچونی را از زمان صدور حکم پرداخت کند که در هیچ کدام از این پرونده ها این اتفاق نیفتاده است. ظاهرا چند روز قبل میلیچ به فیفا نامه ای زده و اعلام کرده که پول به حسابش نرفته و به همین خاطر فیفا پنجره نقل و انتقالات استقلال را بسته است.

روز گذشته نیز فدریکو وکیل استراماچونی نامه ای را به فیفا ارسال کرده و این موضوع را به اطلاع آنها رسانده تا فیفا اخطار جدیدی را در نظر بگیرد و این مساله نیز دلیل دیگری برای بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات باشد.

با توجه به اعلام قبلی به باشگاه استقلال، پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه موقتا بسته شده تا مدیران پول استراماچونی و میلیچ را بپردازند. البته این موضوع موقتی است و به محض اینکه پول پرداخت شود و وکیل استراماچونی و میلیچ تاییدیه دریافت مبلغ را بدهند؛ پنجره باز خواهد شد.

این در شرایطی است که استقلال حداقل تا نیم فصل رقابت های لیگ برتر هم بازیکن جدیدی به خدمت نخواهد گرفت و قطعا در ماه های آینده موضوع پرداخت پول به استراماچونی و میلیچ حل خواهد شد و پنجره نیز باز می‌شود تا آبی ها مشکلی برای یارگیری در نیم فصل نداشته باشند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها