|

سکوت اسکوچیچ بعد از عزل از سرمربی‌گری تیم ملی

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از اعلام برکناری از هدایت تیم ملی فوتبال ایران، در فدراسیون فوتبال حاضر شد اما به سوالات خبرنگاران پاسخی نداد.

سکوت اسکوچیچ بعد از عزل از سرمربی‌گری تیم ملی

به گزارش شبکه شرق، دراگان اسکوچیچ که خود را آماده اعلامی اسامی نفرات دعوت شده به تیم ملی ایران می کرد، امروز از هدایت تیم ملی برکنار شد و جای خود را به کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی داد. به این ترتیب اسکوچیچ که از سال ۹۸ هدایت ایران را برعهده داشت و توانست سریعترین صعود تاریخ فوتبال ایران به جام جهانی را رقم بزند، نمی‌تواند در جام جهانی مربیگری کند.

 

او امروز و بعد از انتشار خبر برکناری از سرمربی گری تیم ملی راهی فدراسیون فوتبال شد و جلسه ای را با مسئولان فدراسیون داشت اما هنوز جزییات این جلسه مشخص نیست. با این حال بعد از این جلسه، فدراسیون فوتبال به طور رسمی برکناری او و انتخاب کی‌روش را اعلام کرد.

 

اسکوچیچ بعد از ترک فدراسیون به سوالات خبرنگاران پاسخ نداد و راهی هتل محل اقامت خود شد تا جلسه‌ای را با دستیارهای کروات خود در ایران برگزار و احتمالا نتیجه جلسه با فدراسیون فوتبال را به آن‌ها ابلاغ کند.

 

اسکوچیچ قبل از حضور در جلسه در مواجهه با خبرنگاران، درباره نظر خود نسبت به اتفاقات اخیر اعلام کرد که هیچ نظری ندارد و همچنان به سکوت خود ادامه داده است. هنوز مشخص نیست او چه واکنشی نسبت به عزل از تیم ملی دارد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها