|

شروع تمرینات پیش فصل؛

نقل و انتقالات کمرنگ شد

اکثر تیم‌های لیگ به ترکیب اصلی شان در فصل نقل و انتقالات دست پیدا کردند. تیم‌های لیگ حالا برای جاهای خالی خودشان به دنبال بازیکنان خاص هستند. کسانی که بتوانند نتیجه را عوض کنند.

نقل و انتقالات کمرنگ شد

شقایق آسیایى- اکثر تیم‌های لیگ به ترکیب اصلی شان در فصل نقل و انتقالات دست پیدا کردند. تیم‌های لیگ حالا برای جاهای خالی خودشان به دنبال بازیکنان خاص هستند. کسانی که بتوانند نتیجه را عوض کنند.

 

غلامپور و حیدری در کادر فنی 

استقلال تهران در هفته ای که گذشت در کادر فنی خودش از فصل گذشته بهزاد غلامپور را به عنوان مربی دروازه بانها در کادر فنی ابقا کرد و در کنار ساپینتو و دستیارانش خسرو حیدری بازیکن سابق استقلال را به کادر فنی اضافه کرد. 

 

کی روش در استقلال

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال، آخرین مربی پرتغالی به نام پدرو کی روش  را به کادر فنی خودش اضافه کرد. کی روش جهانگرد است و سابقه حضور در ایران را نیز دارد. او زبان فارسی صحبت می کند در حدی که در حال حاضر راه ارتباطی ساپینتو و بازیکنان شده و دیگر نیازی به مترجم نیست.

 

در انتظار محبی و رضایی

 هواداران استقلال همچنان منتظر خبری از عقد قرارداد با محبی و رضایی هستند. مذاکرات برای تمدید با عارف غلامی مدافع استقلال ادامه دارد. محمد حسین مرادمند هم پس از یک دوره کوتاه دوری از آبی ها پس از برطرف شدن مشکلات سربازی اش به این تیم بازگشت و در تمرینات آبی ها حاضر شد.

 

کاسیانو شاید وقتی دیگر 

در پرسپولیس تقریبا تیم به ثبات رسیده است. در کادر فنی لوساندا مربی بدنساز و ننکا دروازبانها خارجی شدند و تنها باقی مانده یک دستیار دیگر یحیی گل محمدی است که قرار شده، با نظر او نام یک مربی خارجی دیگر  اعلام شود. لیست بازیکنان پرسپولیس همچنان یک جای خالی دارد که آنها به دنبال جذب مهاجم خارجی کاسیانو هستند. 

 

گومیس این هفته در اصفهان

سپاهان پس ار حضور ژوزه مورایس و کادر فنی پر آوازه اش در سکوت بیشتری به کار خودش ادامه می دهد. تمرینات پیش فصل این تیم شروع شده است. این تیم به دنبال جذب گومیس مهاجم فرانسوی تیم الهلال است. این بازیکن در ۱۰۶ بازی که برای الهلال کرده و موفق شده ۸۱ گل به ثمر برساند. گفته می شود رقم پیشنهادی این مهاجم ۳۶ در ترانسفر مارکت ۹۰۰ هزار دلار است‌‌ شنیده میشود ،او به زودی برای عقد قرارداد به اصفهان می آید.

 

تغییر در تیم فولاد

در اهواز تیم فولاد با جواد نکونام تیمش را تکمیل می کند. اوبا فرشید اسماعیلی هافبک سابق استقلال به توافق رسید. ضمن اینکه کار انتقال نهایی کریستفر کنت و سعید صادقی هم به فولاد تکمیل شده است.

 

نام هایى که براى تیم ملى مطرح شده

کمتر از یک ماه  به شروع رقابتهای لیگ برتر باقی مانده است. سایر تیمهای لیگ ترجیح دادند که تمرینات پیش فصل خودشان را شروع کنند. رفت و آمد چندانی صورت نگرفته ضمن اینکه جواد نکونام سرمربی فولاد و امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر سیرجان کاندیدای هدایت تیم ملی شدند. پس باید دید که چه اتفاقی در انتظار تیم ملی و مربی انتخابی از لیگ هست!

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها