|

توقیف، کسر امتیاز یا سقوط به رده پایین تر در انتظار قرمزها؛

اولتیماتوم ۴۸ ساعته به پرسپولیس

ماجرای انتقال سه فصل پیش یحیی گل محمدی از شهر خودرو امروز با یک نامه حقوقی وارد ابعاد جدیدی شد.

اولتیماتوم ۴۸ ساعته به پرسپولیس
خبرنگار: شقایق آسیایی

به گزارش شبکه شرق، صبح امروز نامه ای به باشگاه شهر خودرو رسید که مسوولین این باشگاه را شوکه کرد. در این نامه آمده بود با توجه به توافق نامه ای که بین دو باشگاه شهر خودرو و پرسپولیس صورت گرفته و پرداخت بدهی پرسپولیس این باشگاه رفع توقیف شده است. 

پس از این خبر پیگیریهای مکرر مسوولین باشگاه از کمیته تایین وضعیت و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، مشخص شد که در صدور  این حکم اشتباه صورت گرفته و هیچ مدرک قانونی مبنی بر توافق طرفین با پرداخت بدهی، وجود ندارد!

با اسماعیل حیدرپور مدیرعامل شهرخودرو در این رابطه صحبت کردیم. او گفت: پس از پیگیری های ما از طریق آقای میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست فدراسیون و آقای حسن زاده در کمیته انضباطی مشخص شد که  طرح این توافق نامه کاملا اشتباه است.

پس از پیگیری های باشگاه کمیته تایی وضعیت اعلام کرد که به باشگاه پرسپولیس اولتیماتوم ۴۸ ساعته برای پرداخت بدهی شهر خودرو خواهد داد.

با توجه به اینکه طرفین دعوی داخلی هستند و حکم نهایی در داخل صادر خواهد شد. رای این پرونده در داخل در داخل صادر خواهد شد. کمیته تعیین وضعیت پس از اشتباه به وجود آمده مجددا  طی حکمی به دو باشگاه شهر خودرو و پرسپولیس ارسال کرد که طی آن یک اولتیماتوم ۴۸ ساعته برای پرداخت بدهی به پرسپولیس داده شد طبق پیگیری های ما در غیر اینصورت و پس از اتمام زمان تایین شده سه سرنوشت پایان در انتظار پرسپولیس خواهد بود.

۱.جلوگیری از ثبت قرارداد بازیکنان این تیم  در سازمان لیگ و باطبع آن عدم صدور کارت بازی بازیکنان این تیم 

۲. کسر امتیاز از پرسپولیس  

۳.طبق بند ۸۲ قانون در سختگیرانه ترین حالت تیم به دسته پایین تر سقوط خواهد کرد 

باید دید پرسپولیس در رابطه با این  بحران به وجود آمده چطور وارد عمل می شود

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها