|

مسیر سخت بیرانوند برای حضور دوباره در پرسپولیس

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران که در دیدار پایانی رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به چارچوب دروازه این تیم بازگشت کار سختی برای حضور دوباره در پرسپولیس دارد.

مسیر سخت بیرانوند برای حضور دوباره در پرسپولیس

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران مسیر سختی را برای بازگشت به پرسپولیس دارد.

به گزارش مهر، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران که در دیدار پایانی رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به چارچوب دروازه این تیم بازگشت کار سختی برای حضور دوباره در پرسپولیس دارد.

او که فصل ناموفقی را در بواویشتا پرتغال به عنوان بازیکن قرضی پشت سر می‌گذارد به دلیل نیمکت نشینی‌های متوالی قصد ترک این تیم و بازگشت به پرسپولیس را داشت اما با توجه به اینکه همچنان با باشگاه آنتورپ بلژیک قرارداد دارد باید رضایت آنها را برای حضور در جمع سرخپوشان جلب می‌کرد. باوجود این مسئولان تیم بلژیکی با جدایی بیرانوند مخالفت کردند تا انتقال زمستانی او به زمان دیگری منتقل شود.

بیرانوند که به دلیل بازی نکردن‌های باشگاهی جایگاه متزلزلی در آستانه بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در تیم ملی ایران پیدا کرده است برای بازگشت به دروازه ایران، دنبال حضور ثابت در تیم باشگاهی است. او که پس از جدایی از فوتبال ایران با پیراهن پرسپولیس به دلیل عدم دریافت مطالبات خود از این باشگاه شکایت کرده بود حالا خواستار بازگشت به جمع شاگردان یحیی گل محمدی است.

بیرانوند در حالی منتظر درخواست رسمی پرسپولیس است که سرخپوشان با مشکلات مالی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند و توان پرداخت پول رضایت‌نامه اش را با وجود نیاز مبرم به گلر اصلی، ندارند.

بیرانوند در صورتی که سال آینده در هر تیمی بازی کند می‌تواند باشگاه خود را بابت حضور به عنوان بازیکن در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به منفعت مالی برساند.

از این رو بیرانوند تنها در صورتی که بتواند رضایت‌نامه اش از رویال آنتورپ را شخصاً بگیرد به پرسپولیس باز خواهد گشت در غیر این صورت باشگاه توان پرداخت این مبلغ را ندارد تا احتمالاً با چالش انتخاب دروازه بان در نقل و انتقالات تابستانی روبرو شود.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها