|

فدراسیون فوتبال بازی با غنا و سنگال را نپذیرفت

سخنگوی وزارت خارجه کشور گفت: در دیدارهایمان با مقامات غنا و سنگال مذاکراتی را برای برگزاری دیدار دوستانه انجام دادیم، که فدراسیون فوتبال برای حریف‌های دیدارهای دوستانه نظر متفاوتی دارد.

فدراسیون فوتبال بازی با غنا و سنگال را نپذیرفت

سخنگوی وزارت خارجه می‌گوید وزارت امورخارجه سعی کرده است برای کمک به تیم‌ ملی فوتبال با کشورهای دیگر ارتباط برقرار کند و در ادامه با دو کشور آفریقایی برای بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران گفت‌وگو کرده است که با پاسخ رد فدراسیون مواجه شده است.

خطیب‌زاده درباره جام جهانی ۲۰۲۲ نیز گفت: بحث فوتبال بحث جذابی است. وزارت امور خارجه در حال تلاش است که هر آنچه دستگاه‌های متولی خواستار آن هستند اجرا شود. کارگروهی به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور شکل گرفته که وزارت امور خارجه عضو این کارگروه است. ما سعی می‌‌کنیم در دیپلماسی ورزشی هر آنچه که ممکن است را انجام دهیم.

وی در ادامه اضافه کرد: من فکر می‌کنم از گروه خود در جام‌جهانی با قاطعیت صعود می‌کنیم.

خطیب‌زاده همچنین درباره مذاکرات صورت گرفته برای انجام بازی‌های تدارکاتی نیز گفت: در دیدارهایمان با مقامات غنا و سنگال مذاکراتی را برای برگزاری دیدار دوستانه انجام دادیم، که فدراسیون فوتبال برای حریف‌های دیدارهای دوستانه نظر متفاوتی دارد.

یادآور می‌شود، فدراسیون فوتبال قصد دارد حریفانی را برای تیم ملی انتخاب کند که از نظر سبک بازی به تیم‌های همگروه در جام جهانی نزدیک باشند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها