|

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان تکرار می‌شود

در پی برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یوفا بیانیه‌ای صادر کرد.

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان تکرار می‌شود

در پی برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یوفا بیانیه‌ای صادر کرد.

در اوایل قرعه کشی لیگ قهرمانان بود که ابتدا عنوان شد ویارئال به مصاف منچستریونایتد می رود، اما در ادامه مسئولان برگزاری مراسم متوجه شدند این دو تیم همگروه بودند و امکان تقابل آنها وجود ندارد. پس در ادامه قرعه کشی ویارئال دوباره انجام شده و این بار منچسترسیتی رقیب این تیم اسپانیایی شد.

ابتدا این نشریه ایدپندنت مدعی شد اشتباهی در قرعه کشی رخ داده و هنگامی که قرعه یونایتد و ویارئال درآمد (به علت همگروهی دو تیم این قرعه ممکن نبود)، پس در ادامه منچسترسیتی به جای یونایتد در مقابل ویارئال قرار گرفت. اما اشتباه بزرگ اینجا بود که نام یونایتد دوباره در گوی قرار نگرفت. در واقع وقتی که قرار بود نام حریف اتلتیکو مادرید معلوم شود، قرعه منچستریونایتد وجود نداشت و امکان تقابل این دو تیم به صفر رسید. اینجا هم اتلتیکو شاید ضرر کرده که به بایرن مونیخ خورده و هم پاری سن ژرمن که به یونایتد.

در این بیانیه آمده است: "به دنبال یک مشکل فنی در نرم افزاری که به مسئولان اعلام می کند کدام تیم ها واجد شرایط بازی با یکدیگر هستند، در قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اشتباه بزرگ رخ داد. در نتیجه، قرعه کشی باطل اعلام شد و دوباره انجام خواهد شد."

گفتنی است، یوفا رسما اعلام کرد قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا 17:30دوباره تکرار خواهد شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها