|

خوشحالی پیرلو از نخستین جام دوران مربیگری

سرمربی یوونتوس از قهرمانی در سوپر جام ایتالیا بسیار خوشحال است. او تاکید کرد که ترسی از انتقادات ندارد و سخت ترین شرایط را در یووه تجربه کرده است.

خوشحالی پیرلو از نخستین جام دوران مربیگری

به گزارش ایسنا و به نقل از مدیاست، یوونتوس در سوپر جام ایتالیا برابر ناپولی به میدان رفت. یووه در این بازی با دو گلی که کریستیانو رونالدو و کوادرادو به ثمر رساندند به پیروزی دست پیدا کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

این نخستین جام یووه با آندرا پیرلو بود. او گفت: بسیار خوشحالم که به عنوان سرمربی نخستین قهرمانی را تجربه کردم. احساسم این است که قهرمانی به عنوان مربی بهتر از قهرمانی به عنوان بازیکن است. من در یک تیم بسیار خوب و در یک باشگاه بزرگ مربیگری می کنم و باید هم خوشحال باشم.

او ادامه داد: به ندرت اتفاق می افتد که دو تیم در فینال خوب بازی کنند اما امشب شاهد چنین چیزی بودیم. می خواستیم در این بازی ثابت کنیم که آن تیم برابر اینتر نیستیم و خوشبختانه هم چنین چیزی را ثابت کردیم و با یک بازی خوب به پیروزی دست پیدا کردیم.

او درباره درخشش کوادرادو گفت: خوشبختانه او در 15 روز اخیر مشکلی نداشت و به همین خاطر در خانه به خوبی تمرین کرد. فکر نمی کردم که 90 دقیقه بتواند بازی کند اما او نشان داد که آماده است. در ابتدای فصل شرایط برای ما خوب بود اما متاسفانه هر چه جلوتر رفتیم شمار بازیکنان مصدوم بیشتر شد و همین کار را برای ما سخت کرد. بعد از دیدار برابر اینتر انتقادهای زیادی از ما شد؛ انتقادهای که اصلا شایسته آن نبودیم. امشب نشان دادیم که وضعیت ما خوب است.

پیرلو در ادامه صحبت های خود گفت: انتقادات بخشی از فوتبال هستند. راضی کردن و عصبانی کردن هواداران آسان است. من به چنین چیزی عادت دارم. بعد از پیروزی هوادار خوشحال است و بعد از شکست هم طبیعی است که انتقاد کند. من سخت ترین شرایط را در یوونتوس تحمل کرده ام و می توانیم با این تیم خوب به روزهای خوب امیدوار باشیم.

پیرلو در پایان درباره پیوستن مانژوکیچ به میلان گفت: او بازیکن بسیار خوبی است و باید بگویم که میلان خرید خوبی داشته است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها