|

نفت مسجد سلیمان ۰ - پیکان ۱

تعویضی‌هایی که پیکان را نجات دادند

تیم فوتبال پیکان موفق شد در یک بازی خارج از خانه با پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان سه امتیاز شیرین این دیدار را به دست بیاورد.

تعویضی‌هایی که پیکان را نجات دادند

به گزارش "ورزش سه" دو تیم نفت مسجد سلیمان و پیکان در شرایطی به دیدار هم رفتند که هر دو تیم می دانستند که تک امتیاز چندان نمی تواند برای هیچکدام مفید باشد اما علی رغم این مسئله نیمه اول بدون حادثه ای را پشت سر گذاشتیم. باشروع نیمه دوم هم شرایط تغییر زیادی نکرد. اما نیمکت خوب پیکان به داد این تیم رسید. با امدن معین عباسیان و فرزاد حاتمی این دو بازیکن با تجربه کفه ترازو تا حدی به سمت پیکان سنگینی کرد و در یک صحنه انها توانستند به کمک هم قفل دروازه نفت مسجد سلیمان را در دقیقه 81 باز کنند تا تیم میزبان فرصت چندانی برای جبران نداشته باشد و در نهایت بازی با همین نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.

به این ترتیب پیکان از 9 بازی صاحب 13 امتیازشد و در جایگاه هفتم جدول رده بندی قرار گرفت و نفتی ها که در خانه خود تا به اینجا کمتر به تیمی امتیاز دادند با احتساب این شکست تلخ از همان تعداد بازی 12 امتیازی و به رده هشتم جدول رده بندی سقوط کردند.

نتیجه هفته گذشته: نفت مسجدسلیمان با یک گل ماشین سازی را در تبریز شکست داد و دیدار پیکان و سایپا هم با تساوی 1-1 به پایان رسید.

وضعیت در جدول: نفت مسجدسلیمان با 12 امتیاز در رده ششم قرار دارد و پیکان 10 امتیازی تیم نهم است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها