|

قطبی: قلبم می‌گوید پرسپولیس قهرمان آسیا می‌شود

سرمربی پیشین پرسپولیس پیش‌بینی دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ را غیرممکن دانست، اما گفت که قبلش می‌گوید سرخپوشان به قهرمانی آسیا خواهند رسید.

قطبی: قلبم می‌گوید پرسپولیس قهرمان آسیا می‌شود

به گزارش تسنیم، افشین قطبی درباره اینکه نمایندگان ایران و کره جنوبی برای دومین بار در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کنند، به سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) گفت: تعجب‌آور است که تیم‌های ایرانی و کره‌ای، بیشتر از این در فینال به مصاف هم نرفته‌اند. هر دو کشور چند نفر از بهترین بازیکنان آسیا را دارند. کیفیت باشگاه‌های ایرانی در زمین به خاطر نبود سازماندهی بیرون از زمین کاهش یافته است. هر دو کشور لیگ‌های رقابتی دارند و همین موضوع، حضور تیم‌ها را در مسابقات مختلف چالش‌برانگیز کرده است. این یکی از عواملی است که چرا آنها خیلی در فینال با هم بازی نمی‌کنند.

وی درخصوص فصل غیرعادی فوتبال جهان عنوان کرد: امسال سالی غیرعادی بود. شیوع ویروس کووید 19، چشم‌انداز کلی فوتبال را تغییر داد و غیرممکن و ناعادلانه است که نتایج و بازی‌ها را قضاوت کنیم. باید به اولسان و پرسپولیس، به خاطر استفاده بهینه از شرایط سلامت جهانی تبریک بگوییم. بیشتر فینال‌ها جدال اراده‌ها، تمرکز و کارآیی است. فینالیست غرب آسیا (پرسپولیس) باید بیشتر استراحت و شادابی داشته باشد، اما فینالیست شرق باید خسته اما در ریتم مسابقات باشد.

سرمربی پیشین پرسپولیس در مورد بازیکن کلیدی این تیم و اولسان هیوندای در فینال رقابت‌ها اظهار داشت:‌ جلال حسینی برای پرسپولیس. رهبری و تجربه او در دفاع مرکزی باعث می‌شود پرسپولیس رقابت کند، اما توانایی او در ضربات سر شاید گل برتری را در شرایط حساس برای پرسپولیس به ارمغان بیاورد. برای اولسان هم جونیور نگرائو قطعاً بازیکنی کلیدی است. او با حضور در نقطه و زمان مناسب، همچنان به زدن مهم‌ترین گل‌ها برای اولسان ادامه می‌دهد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها