|

آزاد و فرنگی‌کاران همزمان به خانه کشتی نمی‌آیند

یکی از اولین اقداماتی که فدراسیون کشتی در جهت اجرای پروتکل بهداشتی انجام خواهد داد، برگزاری غیرهمزمان اردوهای تیم‌های ملی آزاد و فرنگی در خانه کشتی است.

آزاد و فرنگی‌کاران همزمان به خانه کشتی نمی‌آیند

به گزارش تسنیم، روز گذشته ستاد مقابله با کرونا در ورزش سرانجام به کشتی و چند رشته پربرخورد و مبارزه‌ای دیگر مجوز برگزاری اردوهای تیم ملی را دارد و البته چند ورزش نیز از جمله والیبال اجازه برگزاری لیگ شان را دریافت کردند.

این در حالی است که فدراسیون کشتی به دلیل تصمیم قبلی اتحادیه جهانی مبنی بر برگزاری مسابقات جهانی رده‌های سنی جوانان، امید و بزرگسالان در اواخر آذرماه، به دنبال برگزاری مقطعی اردوهای تیم ملی آزاد و فرنگی در خانه کشتی بود.

فدراسیون کشتی که پیش از این پروتکل‌های در نظر گرفته شده برای برپایی اردوهایش و همچنین برگزاری لیگ برتر را به ستاد مقابله با کرونا ارائه کرده، یکی از اولین کارهایی که در جهت رعایت نکات بهداشتی مرتبط با شرایط قرنطینه در نظر گرفته است، برگزاری اردوی تیم‌های ملی آزاد و فرنگی به صورت غیرهمزمان و در محدوده زمانی متفاوت است.

پیش از این محمد بنا گفته بود شاید تمرینات فعلا با توجه به بلاتکلیفی اتحادیه جهانی در مورد برگزاری مسابقات جهانی، به صورت یک هفته در ماه برگزار شود. با این حساب یک هفته شاگردان غلامرضا محمدی در خانه کشتی تمرینات شان را برگزار می‌کنند و یک هفته نیز به تمرینات شاگردان محمد بنا در تیم ملی فرنگی اختصاص خواهد داشت تا کمترین میزان برخورد بین کشتی گیران وجود داشته باشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها