|

زودهنگام‌ترین قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران اتفاق افتاد

پرسپولیس در قهرمانی پوکر کرد

پرسپولیس با پیروزی تاریخی خود مقابل نفت مسجدسلیمان به قهرمانی فصل دست یافت و پوکر برای آنها تکمیل شد. آنها با نتیجه دو بر یک نفتی‌های مسحد سلیمان را در خانه‌شان شکست دادند.

پرسپولیس در قهرمانی پوکر کرد

در شبی که طلسم نبردنهای پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر فوتبال ایران شکست، این تیم موفق شد برای چهارمین بار پیاپی و ششمین بار در طول دوره برگزاری لیگ برتر، قهرمان شود. حالا آنها به رکوردی بینظیر دست پیدا کرده اند و دست‌نیافتنی‌تر شده اند. یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیسی‌ها هم نخستین قهرمانی‌ خود را در قامت سرمربی در لیگ برتر ایران به دست آورد.

از دیگر رکوردهای ثبت شده در این بازی، تعداد قهرمانی‌های سید جلال حسینی، کاپیتان تیم پرسپولیس است. او پیش از قهرمانی امشب پرسپولیسی ها، صاحب هفت قهرمانی بود. سید جلال در حال حاضر با هشت قهرمانی که چهارتای آن پیاپی و با تیم پرسپولیس است، رکوردی کم نظیر از خود به جا گذاشته است.

تیم فولاد خوزستان امیدوار بود شاید نفت مسجد سلیمان مثل دفعات قبل موفق شود از پرسپولیس امتیاز بگیرد تا آرزوهای قهرمانی این تیم دیگر خوزستان زنده بماند که البته ضربه سر سنگین علی علیپور در نیمه اول و بغل پای ساده مهدی عبدی در نیمه دوم روی همه این گمانه‌ها خط باطل کشید تا پرسپولیس پوکر کند و جواد نکونام و تیمش برای دومی و کسب سهمیه تلاش کنند. نفت مسجد سلیمان در این بازی البته موفق شد یکی از گلها را پاسخ دهد و از روی نقطع پنالتی دروازه رادوشویچ را باز کند، اما نتیجه دو بر یک تا پایان باقی ماند.

با این حساب پرسپولیس موفق شد در شهر اولین‌ها، نخستین پوکر لیگ برتر فوتبال ایران را ثبت کند و برای چهارمین بار جام قهرمانی را مال خود کند. آنها پرافتخارترین تیم لیگ برتر فوتبال ایران هستند. همه اینها در حالی است که هنوز ۴ هفته دیگر از باز‌ی‌های لیگ نوزدهم باقی مانده است، اما پرسپولیس با کسب ۶۲ امتیاز قهرمان بلامنازع این دوره است. تیم‌های دیگر از جمله فولاد، سپاهان، تراکتور و البته استقلال برای ایستادن روی رتبه دوم جدول و البته کسب سهمیه آسیایی تلاش می‌کنند. این میان پرسپولیسی‌ها با کسب پیروزی‌های دیگر در بازی‌های باقی مانده می‌توانند رکورد کسب امتیاز در جدول ۱۶ تیمی را که با ۶۶ امتیاز در اختیار خودشان است، بهبود ببخشند و ارتقا دهند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها