|

رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران؛

وکلا و اهالی رسانه برای احقاق حق مردم تلاش می‌کنند

رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران با تاکید بر آزادی قلم و بیان، گفت: وکلا و اهالی رسانه برای احقاق حق مردم تلاش می‌کنند؛ وکیل در دادگاه برای مردم و اهالی رسانه برای مردم در تنویر افکار تلاش می‌کنند

وکلا و اهالی رسانه برای احقاق حق مردم تلاش می‌کنند

جعفر کوشا» رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران، اظهار داشت: رسانه برای تنویر افکار عمومی همراه با یک نقد منصفانه، عالمانه و با تولید محتوا می‌تواند در کشور جریان سازی کند.

 

وی افزود: اگر شما بخواهید می‌توانید یک جریان سالم را در یک جامعه‌ جریان‌سازی کنید و می‌توانید با زدودن ابهامات سخنگوی مردم باشید.

 

رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران با تاکید بر آزادی قلم و بیان، گفت: وکلا و اهالی رسانه برای احقاق حق مردم تلاش می‌کنند؛ وکیل در دادگاه برای مردم و اهالی رسانه برای مردم در تنویر افکار تلاش می‌کنند.

وی تاکید کرد: اصحاب رسانه روشنگری کنند و حقایق را به مردم بگویند اما با الفاظ و بیانی که هتک حرمت نشود و حریم خصوصی افراد حفظ شود.

 

کوشا خاطرنشان کرد: پس بنابراین در تولید محتوا خیلی باید وسواس داشته باشید و مراقب بازتاب خبری و رسانه‌ای باشید.

 

وی با اشاره به جنایت‌هایی که در سراسر جهان بر علیه کودکان انجام می‌شود، گفت: وکلا با اصحاب رسانه همسو هستند و با هدف کمک به مردم و خدمات‌رسانی به آنان در کنار مردم هستیم. دغدغه همه ما به عنوان یک انسان این است که چگونه بتوانیم موانع رشد یک انسان را بشناسیم و در تعالی ان قدم برداریم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها