|

نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر، بخش "تجسم هنر" درهمدان گشایش یافت

شانزدهمین نمایشگاه جشنواره هنرهای تجسمی فجر، بخش "تجسم هنر" با حضوراساتید برجسته این حوزه درمجتمع هنری سینمایی شهید آوینی همدان گشایش یافت.

نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر، بخش "تجسم هنر" درهمدان گشایش یافت

 به گزارش شرق، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، درآیین گشایش این نمایشگاه گفت: این جشنواره در رشته‌های طراحی و نقاشی، طراحی گرافیک، تصویرسازی، عکاسی، خوشنویسی، نگارگری، کارتون و کاریکاتور، مجسمه‌سازی، سرامیک و آبگینه هنری، است.

مسعود ویژه افزود: بخش "تجسم هنر" شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، ازجمله بخش‌های مهم جشنواره هنرهای تجسمی فجر است که مبتنی بر رویکرد ملی بر نمایش تازه‌ترین دستاوردهای هنری هنرمندان تجسمی استان‌های سراسر کشور تاکید دارد و دراین بخش که امسال با مشارکت ۱۰۰ درصدی استان‌ها همراه شده است، نمایشگاه‌هایی از آثار هنرمندان ساکن هراستان برپا می‌شود.

وی افزود:250اثرازهنرمندان سراسراستان برای دبیرخانه این جشنواره ارسال گردید و پس از ارزیابی این آثار توسط داورانی از تهران و همدان، ۶۰تعداد اثربرگزیده و به معرض نمایش گذاشته شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در ادامه افزود: آثار 20هنرمند همدانی در این نمایشگاه به نمایش درآمده است.

مسعود ویژه اظهار کرد: این نمایشگاه از 7 تا ۲۱ بهمن ماه در مجتمع هنری سینمایی شهید آوینی همدان دایر است و علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۶ تا ۱۹ از آثار برگزیده در این نمایشگاه بازدید کنند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها