|

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان

دانشجو همیشه بر قله افتخار ایستاده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان گفت: فاجعه دانشگاه تهران باعث شد روز دانشجو پس از گذشت ۷۰ سال در تاریخ کشور ماندگار شود و طی این سال‌ها دانشجو همیشه بر قله افتخار ایستاده و باعث سربلندی بوده است.

دانشجو همیشه بر قله افتخار ایستاده است

به گزارش شرق، حسن رضانیا در آیین بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه صنعتی همدان، بیان کرد: فضای شور و نشاط امروز در دانشگاه‌ها از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است. 

وی ادامه داد: آمریکا در سال ۱۳۳۲ چند کار غیر انسانی انجام‌ داد که از جمله‌ آن‌ها کودتای ۲۸ مرداد و چند ماه پس از آن، فاجعه دانشگاه تهران بود که هر دو در حافظه ملت ایران ماندگار شد. 

رضانیا با بیان اینکه گردهمایی روز دانشجو بهانه‌ای برای اعلام هویت دانشجویی و ابراز تنفر به آمریکا است، اظهار کرد: امروز حواس دانشجو جمع است بنابراین بعضی از جریان‌های سیاسی تلاش نکنند دانشجو را ابزار دست خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه دانشجو بیدار و در جریان اتفاقات روز دنیا است، عنوان کرد: امروز  شاهدیم که رژیم صهیونیستی دست به جنایت‌های عظیمی می‌زند و در مقابل حماس محکم ایستاده چراکه یقین دارد سرانجام نصرت الهی پیروز می‌شود. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان در پایان به انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و گفت: انتخابات متعلق به دانشجویان است و جهانیان خواهند دید که دانشجو در اسفندماه کولاکی دیگر خلق می‌کند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها