|

معاون آموزش متوسطه استان؛

دیدار معاون آموزش متوسطه استان با خانواده شهید گرانقدر علیرضا محبی

معاون آموزش متوسطه استان همدان گفت : باید به نسل جوان یادآوری کرد که در آن روزهای سخت، شهدای عزیزمان برای سربلندی مملکت و حفظ ارزش ها از جان خود گذشتند که این آرامش و امنیت مرهون آن رشادت ها می باشد.

دیدار معاون آموزش متوسطه استان با خانواده شهید گرانقدر علیرضا محبی

به گزارش شرق، در این دیدار که با حضور معاون آموزش متوسطه استان و جمعی از همکاران این حوزه صورت پذیرفت، آقامحمدی ضمن طلب علوّ درجات برای شهید گرانقدر و با فضیلت دفاع مقدس، علیرضا محبی، هدف از این دیدارها را زنده نگهداشتن نام شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری و مقاومت در جامعه دانست و آن را در راستای رسالت کنگره 8000 شهید استان همدان توصیف کرد.

آقامحمدی در ادامه بر ضرورت یادآوری این رشادت ها و از خود گذشتگی به نسل جوان تاکید کرد و افزود: باید به نسل جوان یادآوری کرد که در آن روزهای سخت، شهدای عزیزمان برای سربلندی مملکت و حفظ ارزش ها از جان خود گذشتند که این آرامش و امنیت مرهون آن رشادت ها می باشد.

گفتنی است: شهید علیرضا محبی در تاریخ 1 تیر 41 در شهر همدان چشم به جهان گشود. وی تحصیلات خود را تا دیپلم ادامه داد و از طرف بسیج به جبهه اعزام و به عنوان رزمنده به ایفای مسئولیت پرداخت. شهید علیرضا محبی در تاریخ 20 شهریور 65 در شهر خرمشهر جزیره مجنون به دست دشمن بعثی به فیض شهادت نائل آمد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها